کد خبر: 18006
A

‎آمدن یا نیامدن مسئله این نیست!!

‎دولت که خود در معرض انتخاب مجدد قرار دارد و اصلاح طلبان که پس از انتخابات ٩٢و٩٤ روح تازه و امیدی دوباره در آنان به جریان افتاده از دولت روحانی حمایت خواهند کرد در یک طرف قرار دارند.

‎آمدن یا نیامدن مسئله این نیست!!

دیده بان ایران - محمد امین نجیب: اینک در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم، اخبار و زمزمه های مختلفی از هر سو به گوش میرسد.

‎دولت که خود در معرض انتخاب مجدد قرار دارد و اصلاح طلبان که پس از انتخابات ٩٢و٩٤ روح تازه و امیدی دوباره در آنان به جریان افتاده و به احتمال خیلی زیاد از دولت روحانی حمایت خواهند کرد در یک طرف قرار دارند.

‎و در سمتی تیم بهار و ریس جمهور مهرورزشان و معاونی که سابقه ی زندان نیز دارد با کوله باری از فساد،اختلاس،دروغ و اعتماد به نفس !!!! این گروه با توجه به سایر رقبای احتمالی و همینطور اقدامات احتمالی نبایند از اهمیت خاصی برخوردار باشند.

‎اما بحث مهمتر این روزهای فصل انتخابات کشور جمنا یا همان اصولگرایان است، که در گذشته اخبار اختلاف آنان به گوش می رسید اینک تحت عنوان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی به دنبال وحدت در بین خود هستند تا شاید شانس پیروزی داشته باشند.

‎از بین گزینه های مطرح شده توسط جمنا دو چهره پتانسیل و توانایی وحدت آفرینی را در این مجموعه دارند.

‎ا-سیدابراهیم رییسی

‎٢-پرویز فتاح

‎که در بین این دو هم شانس و اقبال رییسی تولیت آستان قدس رضوی بیشتر از فتاح می باشد.

‎پس از فوت آیت الله واعظ طبسی و انتصاب رییسی به عنوان تولیت جدید آستان قدس و شروع اقدامات این تیم جدید نکته ای که بر هیچکس پوشیده نیست فعالیت یک تیم رسانه ای قوی و زبده است.تیم رسانه ای که توانایی ساختن کوهی را از مشتی کاه دارد.خصوصا اینکه این اقدامات بعد از مدیریت بسته و خشکی که در گذشته بر این نهاد بوده است بسیار بیشتر از آنچه که هست به چشم بیننده می آید.

‎اما بحث مهمتر این است که با توجه به دو انتخاب گذشته مجلس و ریاست جمهوری و اقبال عمومی مردم به جریان اصلاحات و همچنین حضور حسن روحانی در این کارزار ریسک حضور را برای سید ابراهیم رییسی بسیار بالا می برد چرا که شنیدن ((نه)) از طرف مردم دیگر فرصت این اجماع و وحدت را به احتمال زیاد برای انتخابات های بعدی از ایشان بگیرد. افرادی چون توکلی ، قالیباف و رضایی از اصولگرایان به این وضعیت دچار گشته اند.

‎تولیت آستان قدس رضوی اینک در دوراهی بسیار حساس و مهمی قرار دارد، از طرفی حضور در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و ایجاد وحدت در جناح راست ‎و از طرفی شنیدن جواب منفی از طرف ملت و به قول سیاسیون همان اصطلاح معروف ((سوختن))

‎ محمد امین نجیب/فعال سیاسی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر