کد خبر: 19041
A

شورای عالی اصلاح طلبان سهم جوانان را افزایش دهند

حضور جوانان در برنامه ریزی های شهری می تواند آنان را در کسب تجربه کمک کند؛چرا که شورای شهر می تواند بستری برای تجربه اموزی باشد تا جوانانی مجرب را برای حضور در عرصه های مدیریتی بالادستی اماده کند از این رو اعتماد به جوانان برای سپردن مسئولیت ها موجب میشود تا تخصص و تجربه در کنار یکدیگر موجب تقویت رویکرد جوانگرایی در حوزه قانونگذاری شود.

شورای عالی اصلاح طلبان سهم جوانان را افزایش دهند

 دیده بان ایران زهره آشتیانی: جوانان به عنوان جمعیتی کثیر در جامعه ی ایرانی پتانسیل بالقوه ای هستند که در صورت توجه به اصل گردش نخبگان می توانند حوزه قانون گذاری و سیاست گذاری های کلان را همسو با سیر تحولات اجتماعی سازنند .

حضور جوانان در برنامه ریزی های شهری  می تواند آنان را در کسب تجربه کمک کند؛چرا که شورای شهر می تواند بستری برای تجربه اموزی باشد تا جوانانی مجرب را برای حضور در عرصه های مدیریتی بالادستی اماده کند از این رو اعتماد به جوانان برای سپردن مسئولیت ها موجب میشود تا تخصص و تجربه در کنار یکدیگر  موجب تقویت رویکرد جوانگرایی در حوزه قانونگذاری شود. 

بی شک جوانان اصلاح طلب همواره متعهد به نظم تشکیلاتی بوده و با وفاداری به اندیشه و جریان سیاسی مطلوب خود ثابت کرده اند که در قوام بخشی به تصمیم گیری های منسجم موثر بوده اند. 

شاید این بدیهی ترین پیشنهادی باشد که میتوان از شورای عالی اصلاح طلبان انتطار داشت که باید به جوانان و تخصص انها اعتماد کنند و سهم جوانان در لیست شورای شهر پنجم افزایش یابد تا  بهره گیری از جوانان با رویکرد شایسته سالاری در عرصه شهرداری تهران تقویت گردد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر