کد خبر: 21062
A

جمعه ای برای آینده

جناح مقابل درست زمانی که می رفت با ذوق زدگی محموداحمدی نژاد را نماد گفتمان خویش معرفی کند. متحمل هزینه های سنگین حیثیتی و به سرخوردگی عمیقی دچار شد که تا سالها نخواهد توانست زیر بار چنین هزینه ای کمر راست کند. اکنون نیز اوج داشته های جناح مقابل در اندازه های نماد که هیچ، حتی در اندازه پست ریاست جمهوری نیز نتوانسته ظاهر شود و به همین دلیل، بیشترین تلاش جناح افراطگر در افزایش و تنوع بخشیدن به رنگ و لعاب این شبه نماد است.

جمعه ای برای آینده

دیده بان ایران- فرامرز سید آقایی: با کمی دقت و تفکر، امروز می توانیم دریابیم مهمتر از انتخابات جمعه آینده، آینده ای است که پس از پایان ریاست جمهوری دوازدهم پیش روی مردم قرار خواهد گرفت. 

کشورمان در آینده و پس از پایان دوره دوازدهم ریاست جمهوری همچنان به کسی نیاز دارد که نماد اعتدال و اهرمی برای تجمیع و تحقق آرمانهای اعتدالگرایانه مردم در سطوح بالای حکومتی باشد. روحانی قطعا برای چنان آینده ای نه یک مهره،  بلکه وزنه ای است که می تواند با هدف تداوم  مشی اعتدال در کشور به او اتکا کرد. اهمیت انتخابات جمعه آینده تنها در تعیین یک رییس جمهور نیست بلکه انتخاب یک ظرفیت وسیع ملی برای آینده به منظور تحکیم و تداوم روش اعتدال در اداره کشور و اصلاح آن است بخصوص که افراطگرایان در جناح مقابل هنوز پس از سی و نه سال نتوانسته اند نمادی برای گفتمان خود پیدا کنند و در این خصوص خلا جدی دارند. جناح مقابل درست زمانی که می رفت با ذوق زدگی محموداحمدی نژاد را نماد گفتمان خویش معرفی کند، متحمل هزینه های سنگین حیثیتی و به سرخوردگی عمیقی دچار شد که تا سالها نخواهد توانست زیر بار چنین هزینه ای کمر راست کند. اکنون نیز اوج داشته های جناح مقابل در اندازه های نماد که هیچ، حتی در اندازه پست ریاست جمهوری نیز نتوانسته ظاهر شود و به همین دلیل، بیشترین تلاش جناح افراطگر در افزایش و تنوع بخشیدن به رنگ و لعاب این شبه نماد است. در چنین شرایطی و با توجه به نیازهای آینده، امروز مردم می توانند یا با انتخاب فهیمانه خود وزن آینده دکتر حسن روحانی را در میدان سیاست کشور بیفزایند یا با سستی و تحریم متوهمانه انتخابات، خود را برای همیشه از پیشرفت گفتمان اعتدال و اصلاح کشور محروم سازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر