کد خبر: 21666
A
امیر اردلان

سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی

بخش اعظمی از آرای دولت روحانی را جوانان سبب شدند لذا انتظار میرود در دولت آینده به موقعیت این قشر از جامعه بیشتر توجه گردد و به مطالبات به حق آن ها رسیدگی شود. لیکن همانطور که عنوان شد٬ از دولت انتظار میرود تا در مسیر آزادسازی خرم شهرهای اقتصادی و فرهنگی گام بردارد.

سوم خرداد روز مقاومت و پیروزی

دیده بان ایران - امیر اردلان امروز روز مقاومت و ایثار فرزندانی است که با غیرت هرچه تمام تر در برابر دشمنان سینه سپر کردند و گوش به فرمان روح الله کبیر٬ خرمشهر را آزاد کردند و نغمه ی سرافرازی ایران و ایرانی را سر دادند.

به راستی چه روز مبارکی است امروز. لیکن به اعتقاد من٬ در تقویم کشور ما هر روز٬ باید روز عزت و شرف و دلدادگی باشد.

خرمشهر آزاد شد٬ لیکن ٬ زمانی که با دقت به اوضاع مینگرید٬ خرمشهرهای فراوانی را میبینید که چشم انتظار آزادی هستند.  

مردم کشور ما در روز 29 اردیبهشت ماه حماسه ای دیگر آفریدند و عشق و پایبندی خود را به نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ثابت کردند. مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند تا ضمن اعلام حمایت از نظامشان زمینه را برای آزادسازی خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی فراهم کنند. 

یقینا٬ واضح و مبرهن است که  مردم و این پشتوانه ی عظیم مردمی٬ یکی از بزرگترین سرمایه های نظام است که باید قدردان آن بود.

مردم با امیدی که به تدبیر دولتشان  داشتند در پای صندوق های رای حاضر شدند تا  ادامه دهنده ی مسیر تدبیر و امید باشند٬لیکن ذکر چند نکته ضروری مینماید:

بخش اعظمی از آرای دولت روحانی را جوانان سبب شدند لذا انتظار میرود در دولت آینده به موقعیت این قشر از جامعه بیشتر توجه گردد و به مطالبات به حق آن ها رسیدگی شود.

لیکن همانطور که عنوان شد٬ از دولت انتظار میرود تا در مسیر آزادسازی خرم شهرهای اقتصادی و فرهنگی گام بردارد.

به جرعت میتوان گفت که این  دولت در زمینه ی اقتصادی یکی از موفق ترین دولت ها بوده و آمار و ارقام اقتصادی نیز گواه بر این موضوع هستند. لیکن انتظار میرود که دولت با گام های جدی تر در زمینه های اقتصادی موجباتی را فراهم آورد که این بهبود در معاش مردم ملموس تر و قابل لمس باشد.

سخن آخر این که در دولت دوازدهم‌ انتظار میرود شاهد آزاد سازی خرمشهرهای اقتصادی و بهبود هرچه بیشتر وضعیت معیشتی مردم باشیم. و همینطور انتظار میرود در دولت جدید شاهد آزادسازی خرمشهرهای فرهنگی باشیم  تا  در زمینه های فرهنگی و برگذاری کنسرت ها و مواردی از این دست شاهدظهور خودمختاری های فرهنگی با حاکمیتهای محلی در کشور   نباشیم.

امیر اردلان

فعال دانشجویی اصلاح طلب

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر