کد خبر: 24285
A

آقایان عصای دست رهبر باشید

امیر اردلان فعال دانشجویی

آقایان عصای دست رهبر باشید

دیده بان ایران: روز قدس یقینا یکی از مظاهر وحدت و انسجام عامه ی مسلمانان شیعه و سنی،درجهت نمایش همبستگی و تظلم خواهی در برابر مستکبران عالم است. نباید فراموش کرد که درهرشرایطی باید، فارغ از جناح بندی های معمول سیاسی به فکر حفط وحدت و انسجام ملی باشیم. لیکن بی شک تلاش هایی که در جهت دو قطبی کردن جامعه صورت می پذیردبه شدت محکوم است. توهین به ریاست جمهوری در روز قدس،زیر سوال بردن جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و یقینا کسانی که مرتکب این اشتباه شده اند خائن و منافق هستند توهین به ریاست جمهوری،مصداق بارز دهن کجی به ملت شریف ایران است و یقینا هر دهن کجی که به ملت شریف ایران صورت گیرد با مشت محکم جامعه ی دانشگاهی و تشکل های دانشجویی همراه خواهد بود.                                                                        

 

 نکته ی دوم این که حکم تنفیذ ریاست جمهوری به دست مبارک مقام معظم رهبری امضا می گردد که این امر را به تعبیری می توان مهر تایید مقام معطم رهبری بر صلاحیت  دکتر روحانی به عنوان رییس قوه ی مجریه تلقی نمود. لذا یقینا تا زمانی که دکتر روحانی مورد تایید و وثوق معظم له باشد برجامعه ی دانشگاهی و دانشجویی واجب است که از ایشان حمایت کنند.

 لذا بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ی دانشجویی کشور از حضرات تقاضا می کنم که عامل وحدت و انسجام جامعه باشند و از حاشیه سازی و ایجاد دوقطبی در جامعه بپرهیزند.                                                                                                                                              

 

 آقایان عصای دست رهبری باشید و به حفط وحدت و انسجام ،که توصیه ی همیشگی معظم له می باشد عمل کنید   سخن آخر این که به عنوان  عضو کوچکی از جامعه ی دانشجویی کشور باصدای رسا اعلام میکنم،تا نفس دارم در کنار رهبرم و رییس جمهوری که انتخاب کردم ایستاده ام. لذا به بدخواهان هشدار میدهم که فکر ایجاد تفرقه در جامعه را از دهن مسموم شان دور کنند چرا که ما پشت رهبرمان و دولت منتخب هستیم.                                                                                                                       امیر اردلان(فعال دانشجویی)

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر