کد خبر: 39725
A

معنای جوان گرایی

جوان گرایی بدین معنا نیست که از افراد بی تجربه برای پست ها و سمتها استفاده شود ، بدین معناست که افراد لایق را بر سر کار بگذاریم ، بدین معنا نیست که به یکباره افراد بسیار با تجربه را حذف کنیم ، خیر ، انها بهترین مشاوران برای همین مدیران جوان تا مدتی خواهند بود .

معنای جوان گرایی
دیده بان ایران - علی مصطفوی (فعال سیاسی ) : جوان گرایی بدین معنا نیست که از افراد بی تجربه برای پست ها و سمتها استفاده شود ، بدین معناست که افراد لایق را بر سر کار بگذاریم ، بدین معنا نیست که به یکباره افراد بسیار با تجربه را حذف کنیم ، خیر ، آنها بهترین مشاوران برای همین مدیران جوان تا  خواهند بود .
باید این را بپذیریم که اگر به جوانان لایق و توانمند میدان ندهیم ، روزی فرا خواهد رسید که چرخ اقتصاد دیگر مدیری برای چرخاندن نداشته باشد .

 

حقیقتا ما برای ۱۵ سال اینده ایا کسی را داریم که توانایی نمایندگی مجلس داشته باشد ؟آیا افرادی که صرفا سیاسی هستند و تجربه حتی مدیریت یک سازمان را ندارند ،میتوانند دغدغه ها درک کنند و به درستی ایین نامه و قانون تصویب کنند؟

 

اگر امروز اقایان زنگنه و ترکان و حجتی و کلانتری و علوی و بقیه عزیزان میتوانند به خوبی عمل کنند به خاطر فعالیت سیاسی نبوده است ، بلکه به خاطر تجربه مدیریتی انهاست .

 

بزرگان نظام و دلسوزان باید همگی بدانند که مسیر پیشرفت کشور صرفا محدود به دوران خود انها نیست و باید به اینده نیز نگاه کرد .

دغدغه جوانگرایی یک دغدغه اساسی نظام است و نه دغدغه ی جوانان، ولی متاسفانه همواره این دغدغه به بدترین شکل بیان میشود .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر