کد خبر: 70389
A

حمایت دبیر حزب پیشرو اصلاحات در استان گلستان از دکتر هادى حق شناس استاندار گلستان

مشاور عالى دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شوراى اسلامى کشور و دبیر حزب پیشرو اصلاحات استان گلستان طى گفت و گویى افزود: در حال حاضر باید همه توان خود را در استان گلستان براى همراهى هرچه تمام تر دکتر حق شناس استاندار گلستان بگذاریم.

حمایت دبیر حزب پیشرو اصلاحات در استان گلستان از دکتر هادى حق شناس استاندار گلستان
به گزارش دیده بان ایران ؛ مشاور عالى دبیر کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شوراى اسلامى کشور و دبیر حزب پیشرو اصلاحات استان گلستان طى گفت و گویى افزود: در حال حاضر باید همه توان خود را در استان گلستان براى همراهى هرچه تمام تر دکتر حق شناس استاندار گلستان بگذاریم.

 

محمدى دکتر حق شناس را استاندارى خوش فکر و حامى دولت و پر توان دانست و گفت باید وقت بیشترى به استاندار فعلى گلستان داد تا بتواند مشکلات را یکى پس از دیگرى رفع و رجوع کند. 

 

محمدى گفت: باید سعه صدر بیشترى را داشته باشیم و صبور باشیم و فرصت بیشترى به استاندار گلستان بدهیم هنوز براى نظرسنجى و بررسى عملکرد وى خیلى زود است .

 

محمدى افزود: تا الان هم اقدامات خوبى در استان انجام شده و گام هاى موثرى برداشته شده است.

 

جوانان و اهاد مردم و تمامى نیروهاى سیاسى حامى دولت و منتقدان دولت باید همه در کنار هم باشیم ، حتى با تمام فشارهاى دشمن بیگانه و مشکلات اقتصادى و غیره امروز و به واسطه سال انتخابات پیش روى مهم کشور که هستیم به استاندار خدوم گلستان کمک کنیم تا باعث رشد هرچه بیشتر استان گلستان شویم.

 

من الله توفیق 
سیدمیکائیل محمدى

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر