کد خبر: 125719
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۵۲؛

پیکان جوانان جدید به بازار می آید

سپر پیکان جوانان مدل ۵۳ پهن تر و از نظر ایمنی قدرت بیشتری دارد و شکل آن شبیه سپر بنز منتهی در پهنای کمتر می باشد و صندلیهای جلو آن هم در دو مدل کوتاه و بلند پیش بینی شده و بدنه آن خط کشی و طرح تازه دارد. در مدلهای پیکان دولوکس و پیکان کار نیز تغییرات تازه ای از نظر ایمنی و دوام بیشتر صورت گرفته است. و بهمین جهت ایزولاسیون(عایق بندی) بدنه با ضخامت بیشتر از مدلهای سابق است. همچنین شیشه اتومبیل مشابه آخرین مدل اتومبیل های خارجی از شیشه تمام طلق استفاده شده و در نتیجه هنگام تصادفات احتمالی ایمنی زیادی برای راننده و سرنشینان جلوی اتومبیل ایجاد می کند.

پیکان جوانان جدید به بازار می آید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه اطلاعات ۴۸ سال قبل امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۵۲ که به قیمت ۵ ریال منتشر شده بود در میان انبوه خبرهای جذاب هر روزه یک خبر خاص و جوان پسند هم دارد؛ پیکان ۵۳ ظرف چند روز آینده به بازار می آید. سری به صفحه آخر روزنامه می زنیم و متن کامل خبر را با هم مرور می کنیم.

پیکان مدل ۵۳ تا چند روز دیگر به بازار عرضه میشود. در پیکان جوانان ۵۳ تغییرات زیاد است و جلو این مدل از انواع پیکان بکلی تغییر شکل یافته است. تغییرات قسمت جلو شامل چراغها و پنجره آن میشود. بدین ترتیب که قسمت جلو پیکان جوانان چهارچراغه با پنجره جدید شده که زیبایی خاصی به آن داده است. 

سپر پیکان جوانان مدل ۵۳ پهن تر و از نظر ایمنی قدرت بیشتری دارد و شکل آن شبیه سپر بنز منتهی در پهنای کمتر می باشد و صندلیهای جلو آن هم در دو مدل کوتاه و بلند پیش بینی شده و بدنه آن خط کشی و طرح تازه دارد.

در مدلهای پیکان دولوکس و پیکان کار نیز تغییرات تازه ای از نظر ایمنی و دوام بیشتر صورت گرفته است. و بهمین جهت ایزولاسیون(عایق بندی) بدنه با ضخامت بیشتر از مدلهای سابق است. همچنین شیشه اتومبیل مشابه آخرین مدل اتومبیل های خارجی از شیشه تمام طلق استفاده شده و در نتیجه هنگام تصادفات احتمالی ایمنی زیادی برای راننده و سرنشینان جلوی اتومبیل ایجاد می کند. 

برای خرید اتومبیل های پیکان ۵۳ سفارشات زیادی به نمایندگیهای ایران ناسیونال داده شده و مقامات شرکت برای کنترل قیمتها تصمیم دارند اقدامات جدیدی بمرحله اجرا درآورند.

IMG_20220205_074016_845

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر