کد خبر: 126655
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۷ بهمن ۱۳۵۴؛

سیگار وینستون ایرانی به بازار می آید

صفحه اول روزنامه اطلاعات ۴۶ سال قبل امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۵۴ را مشاهده می کنید که در ۲۸ صفحه و به قیمت ۱۰ ریال منتشر شده بود‌.

سیگار وینستون ایرانی به بازار می آید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه اول روزنامه اطلاعات ۴۶ سال قبل امروز دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۵۴ را مشاهده می کنید که در ۲۸ صفحه و به قیمت ۱۰ ریال منتشر شده بود‌. تیتر اول و بزرگ روزنامه اختصاص دارد به رای دادگاه نظامی در رابطه با کشف و سوءاستفاده از ۴۴ اتومبیل وارداتی و خبر داغ دیگر هم اشاره دارد به بارش برف سنگین در گیلان و مازندران. بطوریکه در شهر رشت ارتفاع برف به ۷۰ سانتی متر رسیده بود و این برف سنگین موجب تعطیلی مدارس و اختلال در شبکه آب، برق و تلفن تعدادی از شهرهای شمال هم شده بود. اما یک خبر  در صفحه چهارم روزنامه منتشر شده بود که در نوع خود برای سیگاریها جالب بود: سیگار وینستون ایرانی پنجشنبه ببازار می آید. در متن کامل این خبر نوشته شده؛

سیگار وینستون ایرانی از روز پنجشنبه آینده به بازار عرضه می شود و قیمت هر بسته ۲۰ عدد آن ۳۷ ریال است. تولید و بهره برداری از ماشینهای ساخت وینستون در دخانیات از اوایل هفته گذشته آغاز شد و هم اکنون مقداری از تولیدات ماشینهای ساخت سیگار وینستون برای عرضه آماده شده است. 

مهندس دیلمقانی مدیرعامل دخانیات امروز ضمن اعلام این خبر گفت: در حال حاضر بهره برداری از کارخانه سیگار وینستون تهران آغاز شده است ولی چون فرآورده های تولیدی برای آمادگی مصرف باید مدتی در انبار نگهداری و سپس به بازار عرضه شود بهمین جهت از پنجشنبه این هفته سیگارهای وینستون ساخت ایران در بازارهای داخلی کشور توزیع میشود.

IMG_20220216_094143_824

وی گفت؛ در ماه اول بهره برداری از کارخانه سیگار وینستون ۵۰ میلیون عدد سیگار تولید میشود و بر اساس برنامه های در دست اجرای دخانیات ایران، تولید سیگار وینستون ایرانی تا ۶ ماه دیگر به ۳۰۰ میلیون عدد خواهد رسید.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر