کد خبر: 135028
A
روزنامه گردی دیدبان‌ تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۵۹؛

اطلاعیه حاکم شرع گیلان به زنانی که با لباس زننده در کنار دریا حاضر میشوند

صفحه نخست روزنامه کیهان ۱۲ صفحه ای روز چهارشنبه ۱۱ تیر سال ۱۳۵۹ را در دیدبان تاریخ می خوانید. تیتر اول روزنامه، به گفتگوی اختصاصی کیهان با تعدادی از مسئولان کشور درباره مسائل مهم روز اختصاص دارد. سخنان امام در جمع روسای آموزش و پرورش و توصیه ایشان به اسلامی بودنشان و تصمیمات مهم‌ شورای انقلاب درباره دگرگونی سیستم اداری کشور و تصمیمات سازمانهای دولتی برای استفاده زنان از پوشش اسلامی و ورود اولین قطار حامل موادغذایی و دارویی از ترکیه به کشورمان و آتش زدن کلیه فیلمها و عکسهای جشن های دوهزار و پانصد ساله در شیراز از جمله خبرهای مهم این شماره روزنامه به شمار می روند.

اطلاعیه  حاکم شرع گیلان به زنانی که با لباس زننده در کنار دریا حاضر میشوند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صفحه نخست روزنامه کیهان ۱۲ صفحه ای روز چهارشنبه ۱۱ تیر سال ۱۳۵۹ را در دیدبان تاریخ مشاهده می کنید. تیتر اول روزنامه، به گفتگوی اختصاصی کیهان با تعدادی از مسئولان کشور درباره مسائل مهم روز اختصاص دارد. سخنان امام در جمع روسای آموزش و پرورش و توصیه ایشان به اسلامی بودنشان و تصمیمات مهم‌ شورای انقلاب درباره دگرگونی سیستم اداری کشور و تصمیمات سازمانهای دولتی برای استفاده زنان از پوشش اسلامی و ورود اولین قطار حامل موادغذایی و دارویی از ترکیه به کشورمان و آتش زدن کلیه فیلمها و عکسهای جشن های دوهزار و پانصد ساله در شیراز از جمله خبرهای مهم این شماره روزنامه به شمار می روند. روزنامه را ورق زده و به این خبر در صفحات داخلی بر می خوریم درباره اطلاعیه حاکم شرع گیلان خطاب به زنان که با لباسهای زننده در اجتماع ظاهر می شوند. متن کامل خبر بدین شرح است؛

IMG_20220702_074314_554

رشت- حجت الاسلام زین العابدین قربانی  حاکم شرع استان گیلان با انتشار اطلاعیه ای بانوان را به رعایت اصول اخلاقی و موازین اسلامی دعوت کرد. متن کامل اطلاعیه حاکم شرع گیلان بدین شرح است؛

بسمه تعالی

فصل تابستان با ویژگی هایش فرا رسید. گاهی دیده می شود بانوانی حرمت ثمره خون شهیدان ما را که همان استقرار حکومت جمهوری اسلامی است نگه نمی دارند همانند دوران طاغوت بدون رعایت اصول اخلاقی و موازین جمهوری اسلامی با آرایش ها و پوششهای زننده در شهر و روستا و کنار دریا و دیگر اماکن آشکار می شوند و از این رهگذر روحیه نسل انقلابی ما را تضعیف و احیانا حوادث ناگوار به بار می آورند.

در گذشته طاغوت از این حربه برای تضعیف روحیه و سرگرمی نسل ها بهره می گرفت و اینک ضدانقلاب این رهگذر طاغوت‌ را ادامه می دهد. دادگاه انقلاب اسلامی گیلان هشدار می دهد؛

IMG_20220702_074321_589

۱- بر خانواده هاست که فرزندان و عزیزان خود را از همرنگی با این‌ گروه که عملا به جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید و معلول است دهن کجی کرده و کشور را به ارتجاع و سلطه امپریالیسم غرب سوق می دهند بازدارند.

۲- مردم مسلمان موظفند به عنوان نهی از منکر که از پایه های قوام جمهوری اسلامی است از هرگونه معامله با اینان خودداری کرده بدین وسیله آنان را در انزوا قرار دهند. 

۳- تظاهر به بی بندوباری و پوشیدن لباسهای محرک و ارتکاب اعمال خلاف عفت و قانونی، عملی ضدانقلابی شمرده تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

۴- پخش نوارهای مبتذل و عکسها و پوسترهای بدآموز و همچنین دکه هایی که مرکز توطئه و تبلیغات علیه جمهوری اسلامی شده،  باید تا اول ماه رمضان جمع آوری و گرنه اقدام‌مقتضی خواهد شد.

زین العابدین قربانی - حاکم شرع دادگاه انقلاب گیلان

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر