کد خبر: 136112
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۸ تیر ۱۳۷۹؛

پرسپولیس نمی تواند سهامش را بفروشد

از توصیه های رهبری پس از بروز اختلاف میان اصلاح طلبان در شورای شهر تا آمادگی مجلس ششم برای طرح اصلاح قانون مطبوعات و ماجراهای واگذاری پرسپولیس؛ گزارش ها و اخبار سه شنبه ۲۸ تیر ۱۳۷۹ در دیدبان تاریخ بخوانید

پرسپولیس نمی تواند سهامش را بفروشد

به گزارش دیدبان تاریخ؛ اگر تجربه شوراها ناکام شود ضربه بزرگی متحمل خواهیم شد و اینکه نباید تجربه نو (شوراها) به دلایلی همچون سرگرم شدن به مسائل غیرلازم، برخورد سیاسی با موضوعات و یا اختلافات داخلی شوراها به شکست کشیده شود. این تیتر و سوتیتری است به نقل از رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان اولین دوره شورای شهر تهران که بر پیشانی صفحه نخست روزنامه دولتی ایران در ۲۲ سال قبل چنین روزی، سه شنبه ۲۸ تیر ۱۳۷۹ نشسته است. سفر امیر قطر به تهران با چاپ تصویری از این دیدار به همراه خبر آمادگی مجلس ششم برای طرح اصلاح قانون مطبوعات و اعلام سن جدید امید به زندگی در کشور که برای مردان ۶۵/۹  و زنان ۶۷/۷ از سوی سازمان بهزیستی اعلام شده و صدور مجوز برای فعالیت بانکهای خصوصی داخلی و خارجی در مناطق آزاد از دو هفته دیگر، از جمله تیترهای مهم دیگر این جریده صبحگاهی هستند. 

 پرسپولیس نمی تواند سهام خود را بفروشد به نقل از اداره کل تربیت بدنی استان تهران، عنوان خبری است که در صفحه ورزشی این روزنامه منتشر شده است که متن کامل خبر فوق بدین شرح است؛

اداره کل تربیت بدنی استان تهران با ارسال نمابری به خبرگزاری جمهوری اسلامی اعلام کرد؛ باشگاه فوتبال پیروزی(پرسپولیس) تهران یک سرمایه ملی و در اختیار سازمان تربیت بدنی است و هیچ فردی هیچگونه مالکیتی بر آن ندارد. 

در نمابر ارسالی آمده است؛ همانطور که علاقمندان به ورزش وعموم مردم مطلع هستند، باشگاه پیروزی(پرسپولیس) یک سرمایه ملی و در اختیار سازمان تربیت بدنی قرار دارد و اعضای هیات رئیسه و مسئولان باشگاه مذکور به عنوان نمایندگان سازمان تربیت بدنی در مسئولیتهای فوق منصوب شده اند. 

IMG_20220719_074320_906

اداره کل تربیت بدنی استان تهران در ادامه این نمابر با اشاره به اینکه هدف از به کارگیری اعضاء در هیات رئیسه

 باشگاه پیروزی(پرسپولیس) استفاده از همه نیروهای علاقمند به خدمت در ورزش است، متذکر شده که بنابراین هیچ فرد حقیقی هیچگونه مالکیتی بر باشگاه یاد شده ندارد و به هیچ عنوان نمی تواند آنرا به دیگران واگذار کند. 

این اداره کل تاکید کرده است به هیچ وجه کسی نمی تواند سهام به نام این باشگاه(پیروزی) را بفروشد و بدیهی است هرگونه فعل و انفعالات می باید از سوی سازمان تربیت بدنی انجام گیرد و این اداره کل همه موارد را زیر نظر دارد. 

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر