کد خبر: 137288
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۱۸ مرداد ۱۳۵۸؛

توضیحات نخست وزیری درباره آخرین ناهار بختیار در این نهاد

گزارش ها و اخبار روزنامه اطلاعات ۴۳ سال قبل ۱۸ مرداد ۱۳۵۸ را در دیدبان تاریخ بخوانید

توضیحات نخست وزیری درباره آخرین ناهار بختیار در این نهاد

به گزارش دیدبان تاریخ؛ روزنامه اطلاعات_ ۱۲ صفحه_ پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۵۸_ تکشماره ۱۵ ریال.

این مشخصاتی است که زیر لوگوی سیاه رنگ روزنامه اطلاعات در ۴۳ سال قبل امروز برای این شماره معرفی شده است.

پاسخ دکتر بهشتی به اتهامات وارده به حزب جمهوری اسلامی تیتر نخست آن است و خبرهایی چون فرونشستن آشوب در ارومیه، احضار فریدون فرخزاد به اتهام برپا کردن عشرتکده، تغییر دادستان کل انقلاب، ادغام شرکتهای بیمه و شرایط جدید وام مسکن بانک ملی نیز در این صفحه به چشم می خورند. به صفحه آخر روزنامه رفته و به خبری جالب از نهاد نخست وزیری درباره آخرین ناهار بختیار برمی خوریم. در این شماره دیدبان تاریخ  متن کامل این خبر را برایتان دوباره بازنشر کرده ایم؛

امروز ابراهیم حکیمی رئیس دفتر نخست وزیر در یک تماس تلفنی به خبرنگار سیاسی روزنامه اطلاعات گفت؛ خبر مربوط به حفظ میز آخرین ناهار بختیار نخست وزیر شاه مخلوع در نخست وزیری مربوط به ساختمانی است که هم اکنون از آن برای امور نخست وزیری استفاده نمی شود. 

IMG_20220809_081629_160

خبرنگار  روزنامه اطلاعات اضافه می کند؛ که در رژیم شاه مخلوع نخست وزیر از یک ساختمان مستقل کاخ میانی این سازمان استفاده می کرد که فقط مورد استفاده نخست وزیر و مراجعان وی بود و اکنون مهدی بازرگان با کارمندان و کارکنان نخست وزیر و معاونان وی فقط از یک ساختمان دیگر که اخیرا در دوران هویدا ساخته شده است استفاده می کنند.

خبرنگار سیاسی روزنامه اطلاعات اضافه می کند که بختیار در آخرین لحظات روز شنبه از مجلس سنا با محافظان خود به کاخ نخست وزیری رفت و میز ناهار مذکور در خبر نیز دقیقا مربوط به روز شنبه ۲۱ بهمن ماه است و یکشنبه بختیار نتوانست از پناهگاه خود بیرون بیاید.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

IMG_20220809_081626_731

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر