کد خبر: 139471
A
روزنامه گردی دیدبان تاریخ ۲۶ شهریور ۱۳۵۹؛

اخطار دادستانی انقلاب به گروهکها برای تخلیه خوابگاههای دانشجویی

گزارش و اخبار ۴۲ سال پیش ۲۶ شهریور سال ۱۳۵۹ رادر دیدبان تاریخ بخوانید


اخطار دادستانی انقلاب به گروهکها برای تخلیه خوابگاههای دانشجویی

به گزارش دیدبان تاریخ؛ صفحه نخست روزنامه ۲۰ صفحه ای اطلاعات روز چهارشنبه ۲۶ شهریور سال ۱۳۵۹ را مشاهده می کنید. در کنار خبر شدت گرفتن جنگ در نوار مرزی عراق با ایران و تیتری در این زمینه، در شماره امروز روزنامه امروز اسامی کامل قبولشدگان هنرستانهای فنی نیز به چاپ رسیده است.

اطلاعات امروز در تیتری اختصاصی، از اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم خبر داده و از کشف طرح توطئه ضدانقلاب برای تعطیلی مدارس نوشته است.

20220917_110651

نحوه وصول مالیات معاملات اتومبیل و ضوابط جدید امتحانات نظام پزشکی نیز از جمله دیگر خبرهای مهم صفحه نخست این جریده عصرگاهی هستند. روزنامه را ورق می زنیم و به صفحه دوم می رویم به اخطاریه ای از سوی دادستان انقلاب برمی خوریم در مورد تخلیه خوابگاههای دانشجویی و ستاد عملیاتی گروههای منحرف سیاسی که متن کامل خبر فوق بدین شرح است؛

این اطلاعیه دیروز از سوی دادستانی کل انقلاب جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام علی قدوسی انتشار یافت؛

20220917_110647

بسمه تعالی

با توجه به اینکه دانشگاهها فعلا تعطیل است و طبق تصمیم‌ مقامات مسئول کلیه دانشجویان موظف بوده اند خوابگاههایی که در سطح کشور قبلا به تصرف خود درآورده بودند تخلیه کنند، اما متاسفانه دیده می شود که علیرغم این تصمیم عده ای تحت عنوان دانشجو که به گروههای منحرف سیاسی وابسته اند کماکان این اماکن‌ را بعنوان خوابگاه در تصرف خود دارند و  از اموال  بیت المال جهت ستاد عملیاتی خود استفاده می کنند. لذا با توجه به مراتب فوق بدین وسیله به کلیه ساکنین اماکن فوق الذکر اخطار میشود تا تاریخ اول مهرماه در تهران به نماینده دادستان کل انقلاب در دفتر معاملات مسکن و در شهرستانها به دادسراهای انقلاب مراجعه و وضعیت خود را روشن‌ نمایند. بدیهی است پس از تاریخ ذکر شده مسئولیت هرگونه حادثه ای به عهده متصرفین است.

 

تهیه و تنظیم: مصطفی رحیمی مشکله

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر