کد خبر: 120279
A

توهین سخیف یک سخنران به وریا غفوری و اهل سنت!/ شکایت باشگاه استقلال از مداح معروف/FILM

روز گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یک مداح به وریا غفوری توهین می کند. در این فیلم یک مداح در مورد تیم فوتبال ایتالیا و بازیکنانش صحبتهایی می کند و سپس به وریا غفوری توهین می کند.

توهین سخیف یک سخنران به وریا غفوری و اهل سنت!/ شکایت باشگاه استقلال از مداح معروف/FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شکایتی را علیه این فرد به ثبت خواهد رساند. باشگاه استقلال در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشته:

متاسفانه دیروز تصاویری از سخنان یک شخص در فضای مجازی منتشر شد که طی آن مشارالیه به آقای وریا غفوری کاپیتان و بازیکن تیم فوتبال استقلال ایران توهین نموده است . باشگاه استقلال ایران ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان و رفتار تفرقه افکنانه که در تضاد کامل با رهنمودهای مقام معظم رهبری و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران می باشد در اسرع وقت اقدام به تنظیم شکوائیه و ثبت شکایت کیفری در مرجع صالح قضایی می نماید و این را وظیفه ذاتی خود در دفاع از کرامت مذاهب و اقوام ایران اسلامی می داند

فیلم پخش شده از مداح دستکاری شده است؟

بعد از انتشار این فیلم در فضای مجازی عده ای اعلام کرده اند که فیلم دستکاری و قطع شده است، یعنی درست در جایی که این مداح از وریا غفوری نام میبرد فیلم دستکاری می شود. البته باید گفت این مداح به اهل سنت نیز توهین کرده است که در آن بحثی وجود ندارد!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر