کد خبر: 126343
A

باک سواران بی باک/ تصاویر

تهران مرکز پخش کالا به نقاط مختلف کشور است‌‌‌‌، بازاری ها برای ارسال کالا به گاراژهای حمل و نقل از موتوری های باربر استفاده می کنند. موتورسوارانی که بیشتر آنها باک سوارند!! در واقع برای درآمد بیشتر به قدری بارگیری می کنند که خود به زحمت، آنهم بر باک بنزین موتور سوار می شوند و سخت می توانند موتور و بار را کنترل کنند. آنها برای تهیه معاش خانواده و برطرف کردن نیازهای مالی شان خود را در شرایط بسیار نا ایمن قرار می دهد برای زودتر به مقصد رسیدن در بسیاری مسیرها خلاف جهت قانونی می روند.

باک سواران بی باک/ تصاویر

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تهران مرکز پخش کالا به نقاط مختلف کشور است‌‌‌‌، بازاری ها برای ارسال کالا به گاراژهای حمل و نقل از موتوری های باربر استفاده می کنند.

موتورسوارانی که بیشتر آنها باک سوارند!! در واقع برای درآمد بیشتر به قدری بارگیری می کنند که خود به زحمت، آنهم بر باک بنزین موتور سوار می شوند و سخت می توانند موتور و بار را کنترل کنند.

آنها برای تهیه معاش خانواده و برطرف کردن نیازهای مالی شان خود را در شرایط بسیار نا ایمن قرار می دهد برای زودتر به مقصد رسیدن در بسیاری مسیرها خلاف جهت قانونی می روند.

تصاویر: فهیمه خواهی- منبع: شفقنا

 

 

fbsFZAXM0ePl 5FISH0AorlsR 4g4T4n87u824 yLeeOojW1i7W Gqws1K5ZxrVa t89QctWqsPFy R4uWpE5EBQTQ UI2Nu86HcDsL WRA9Osf52jRt sFa7dbt2tVuK JiEVBXbEyZpQ 20kymkmS0Msh JCdORmkICyaA 3yazT04EfSSv tnw6PmEy69UE Y4vOdFSF1Fd3 1RrKvmhdpnWn HpRQD7niKCIt
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر