کد خبر: 148287
A

دست ندادن سفیر ایران با ملکه اسپانیا خبرساز شد+فیلم

روزنامه ال موندو با انتشار ویدیویی از بی توجهی حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا به ملکه اسپانیا در دیداری رسمی خبر داد. حسن قشقاوی، سفیر ایران، نه فقط با ملکه اسپانیا دست نداد بلکه با حرکتی خارج از عرف و بدون ادای احترام به ملکه اسپانیا بی توجهی کرد.

دست ندادن سفیر ایران با ملکه اسپانیا خبرساز شد+فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ روزنامه ال موندو: صبح امروز با حضور شاه فیلیپه ششم (۵۴ ساله) و ملکه لتیسیا (۵۰ ساله) در کاخ سلطنتی مادرید، حسن قشقاوی (۶۵ ساله)، سفیر جمهوری اسلامی ایران، به ملکه دست نداد،  که ملکه لتیسیا ژستی مبهوت به وی داشته است.

در مراسم استقبال پادشاه و ملکه اسپانیا از مقامات دیپلماتیک، جمعی از سفرای کشورهای مختلف با پادشاه فیلیپ ششم و همسرش ملکه لتیسیا دیدار کردند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سفرای کشورهای مختلف با پادشاه و ملکه اسپانیا دست دادند اما حسن قشقاوی، سفیر ایران، نه فقط با ملکه اسپانیا دست نداد بلکه با حرکتی خارج از عرف و بدون ادای احترام از مقابل او به سرعت گذشت.این حرکت واکنش‌های گسترده‌ای را به دنبال داشته است. برخی کاربران برخورد او را نشانه «بی‌ادبی و بی‌احترامی» دانسته‌اند. برخی دیگر هم گفته‌اند که این حرکت نشان‌دهنده «نگاه جمهوری اسلامی به زنان» است.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر