کد خبر: 100621
A

فیلم/ عنابستانی پس از سه روز تکذیب، حاشا و دروغ عذر خواهی کرد

با فشار رسانه ها و بازتاب آن در شبکه‌های اجتماعی، ⁧ عنابستانی ‌بالاخره مجبور به عذرخواهی⁩ از مردم و‌ سرباز راهور شد.

فیلم/ عنابستانی پس از سه روز تکذیب، حاشا و دروغ عذر خواهی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ نماینده مردم سبزوار در مجلس با انتشار یک ویدئو در صفحه رسمی توییتر خود گفت: قرار بود این ویدئو در اولین ساعات بعد از واقعه ضبط و منتشر شود اما دلسوزان و بزرگان ما را مرتباً به صبر و سکوت دعوت کردند تا فضا آرام و ابهامات برطرف شود اما متأسفانه هر لحظه به ابهامات ماجرا افزوده شد و مجبور شدم ماوقع را در سایت و رسانه‌های خودم منتشر کنم.

عنابستانی که در بیانیه خود، «سیلی زدن به صورت مأمور راهور» را تکذیب کرده بود، از مردم ایران عذرخواهی کرد و گفت: کاملا بدیهی است که در اجرای قانون بین هیچکسی تفاوتی وجود ندارد اما از همه مردمی که به هر دلیلی احساساتشان جریحه‌دار شد، عذرخواهی می‌کنم. ما هیچ شأنی جز مطیع قانون بودن و خدمت به مردم قائل نیستیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس ضمن تشکر از عابد اکبری، مأمور راهور پلیس به خاطر اجرای قانون، اظهار کرد: این اتفاق ممکن است برای هر کسی بیفتد که اگر توهینی بشنود، عصبانی بشود. ما همه انسان هستیم. ممکن است در مقابل توهین دچار خطا شویم. با این وجود، اینجانب باید بیشتر به خود مسلط می‌بودم و در همان حد عصبانیت نیز اشتباه کردم. مجددا از مردم ایران و حوزه انتخابیه‌ام عذرخواهی می‌کنم. مردم بدانند که خاک پای آنها و مدافعان وطنم هستم.

عنابستانی در پایان ویدئو خود گفت: اگر به هر دلیلی موجب آزردگی خاطر سربازان شدم، عذرخواهی می‌کنم. مردم مطمئن باشند که اگر بر اساس آنچه رسانه‌ها گفتند، عمل کرده بودم، در همان روز اول و قبل از رسیدن به منزل استعفا می‌دادم. اما در این فیلم به خاطر همه کارهای کرده و نکرده عذرخواهی می‌کنم و از مردم حلالیت می‌طلبم. رسانه‌های معاند داخلی و خارجی هم بدانند که ما در مقابل اجرای قانون جمهوری اسلامی عزیزمان، گردنمان از مو باریک‌تر است. اجازه سوء استفاده به این رسانه‌ها را نخواهیم داد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    خیلی دروغ میگوئی .

  • حسن

    وای بحال مملکتی که امثال این قانونگزارش باشند.....

ارسال نظر