کد خبر: 110263
A
دیده بان ایران:

مهدی طائب: همتی در مناظره دوم امام خمینی(ره) را «مسخره» کرد/ فیـــلم

فرمانده قرارگاه سایبری عمار گفت: روحانی می گوید اگر مشارکت زیر پنجاه درصد باشد یعنی مردم از انقلاب برگشته اند. یعنی همان حرفی که ظریف زد؛ مردم حاج قاسم را نمی خواهند، مردم مذاکره می خواهند. کسانی که گرانی را ایجاد کردند منتظرند تا مشارکت کم باشد.

مهدی طائب: همتی در مناظره دوم امام خمینی(ره) را «مسخره» کرد/ فیـــلم

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام مهدی طائب فرمانده قرارگاه سایبری عمار در حمایت از نامزدی ابراهیم رئیسی گفت: آقای رئیسی از وقتی وارد قوه قضائیه شده است دوهزار کارخانه را راه اندازی کرد که اگر میانگین این دو هزارتا هرکدام 50 تا کارگر داشته باشند 10 هزار خانوار را به سرکار برگرداند.

وی اضافه کرد: دولت این کارخانه ها را تعطیل کرده است و بیکاری ایجاد کرده است. وقتی تولید داخل نداشته باشیم جنس از خارج قاچاق می شود. دولت با گرانی و تورم مردم را از حضور پای صندوق های رای مایوس کرده است.

روحانی پرحاشیه حامی رئیسی گفت: روحانی می گوید اگر مشارکت زیر پنجاه درصد باشد یعنی مردم از انقلاب برگشته اند. یعنی همان حرفی که ظریف زد؛ مردم حاج قاسم را نمی خواهند، مردم مذاکره می خواهند. کسانی که گرانی را ایجاد کردند منتظرند تا مشارکت کم باشد.

طائب با اشاره به مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای همتی در مناظره می گوید (خطاب به سعید جلیلی) شما می خواهید کاخ سفید را مسجد کنید. این آقا در حقیقت آن نامزد انقلابی را نزد، امام(ره) را زد امام را مسخره کرد. زیرا امام فرمود این قرن، غلبه مستضعیفن بر مستکبرین است و انشاء الله پرچم الله اکبر بر فراز کاخ سفید برافراشته خواهد شد.

منبع: دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • محمدرضا عزب اسدی

    مردم ایران باحضور اگاهانه وانتخاب رییس جمهورانقلابی دشمنان وایادی داخلی انهارا مایوس میکنند ومنافقین داخلی رامحاکمه خواهند کرد.

ارسال نظر