کد خبر: 113551
A

جو بایدن، این بار اوباما را با ترامپ اشتباه گرفت! +فیلم

جو بایدن رئیس‌جمهور ۷۸ ساله آمریکا که به دلیل گاف‌های متعددش درباره «زوال عقل» او سوالات زیادی ایجاد شده است، این بار در پنسیلوانیا نام باراک اوباما و دونالد ترامپ را قاطی کرد؛ او به جای صحبت درباره اقدامات باراک اوباما و مشروح مکالماتش با رئیس جمهوری که او معاونش بوده؛ درباره یک مکالمه رخ نداده با دونالد ترامپ، صحبت کرد! کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا به این موضوع واکنش نشان دادند. یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا در خوانده است، در این باره نوشت: «امروز بایدن اوباما و ترامپ را قاطی کرد. بیایید امیدوار باشیم که فردا او کامالا (هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا) و جیل (بایدن همسر بایدن و بانوی اول آمریکا) را با هم قاطی نکند».

جو بایدن،  این بار اوباما را با ترامپ اشتباه گرفت! +فیلم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بایدن روز چهارشنبه در یک کارخانه شهر «لی‌های ولی» ایالت پنسیلوانیا حضور یافت و برای مردم آمریکا درباره خط مشی دولتش به منظور تقویت سیاست «کالاهای آمریکایی بخرید»، سخنرانی کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که به مدت هشت سال به عنوان معاون رئیس‌جمهور این کشور در دولت باراک اوباما حضور داشت، در بخشی از این سخنرانی نام اوباما و دونالد ترامپ را با هم قاطی کرد.

بایدن گفت: «در سال ۲۰۰۹ در جریان دوره به اصطلاح رکود بزرگ، رئیس‌جمهور وقت از من خواست مسئول مدیریت این بخش شوم، رئیس‌جمهور وقت ترامپ (از من خواسته بود)».

رئیس‌جمهور ۷۸ ساله و دموکرات آمریکا بلافاصله متوجه گاف خود شد و در تلاش برای اصلاح آن گفت: «معذرت می‌خواهم، اشتباه لُپی شد نام رئیس‌جمهور سابق را بردم او بود که باعث ...خوب ولش کن. رئیس‌جمهور اوباما زمانی که من معاون رئیس‌جمهور بودم از من خواست مدیریت آن را برعهده بگیرم».

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در آمریکا در خوانده است، در این باره نوشت: «امروز بایدن اوباما و ترامپ را قاطی کرد. بیایید امیدوار باشیم که فردا او کامالا (هریس معاون رئیس‌جمهور آمریکا) و جیل (بایدن همسر بایدن و بانوی اول آمریکا) را با هم قاطی نکند».

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر