کد خبر: 114478
A

قاضی زاده هاشمی: سینوفارم ۹۳رصد ایمنی ایجاد می‌کند و فایزر ۹۵ درصد!/ FILM

امیر حسین قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس از مخالفان جدی واردات واکسن هایی مانند فایزر، مدرناو .. محسوب می شود؛ قاضی زاده در برنامه زنده تلویزیونی در دفاع از واکسن چینی میزان ایمنی سینوفارم را ۹۳ درصد و حد فایزر معرفی کرد این در حالی است خود چینی ها ادعایی که وزیر آینده بهداشت مطرح کرده ندارد!

 قاضی زاده هاشمی: سینوفارم  ۹۳رصد ایمنی ایجاد می‌کند و فایزر ۹۵ درصد!/ FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ امیر حسین قاضی زاده هاشمی ازمخالفان جدی واردات واکسن هایی مانند فایزر، مدرناو .. محسوب می شود؛ قاضی زاده در برنامه زنده تلویزیونی در دفاع از واکسن چینی میزان ایمنی سینوفارم را ۹۳ درصد و حد فایزر معرفی کرد این در حالی است خود چینی ها ادعایی که وزیر آینده بهداشت مطرح کرده ندارد!

دلاوری، مجری صداوسیما در برنامه زنده شبکه یک از قاضی‌زاده هاشمی می‌پرسد: «حالا نمی‌شود رهبری کوتاه بیاید و واکسن فایزر وارد کنیم؟ موضوع جان مردم است...

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ قاضی‌زاده هاشمی، به این سوال جواب می‌دهد: «اصلا فایزر و غیر فایزر نداره، سینوفارم چین ۹۳ درصد ایمنی ایجاد می‌کند و فایزر ۹۵ درصد.»

بنابر گزارش‌های رسمی، ایمن‌سازی واکسن سینوفارم ۸۰درصد و فایزر ۹۵درصد است و روشن‌نیست قاضی‌زاده هاشمی که  گویا قرار است وزیر بهداشت شود، این اعداد را از کجا آورده است. 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر