کد خبر: 53506
A

(تصاویر) متن و حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان

راهپیمایی سیزدهم آبان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز صبح در سراسر کشور و در تهران در محل سفارت سابق آمریکا (لانه جاسوسی) با سخنرانی سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب برگزار شد. در این راهپیمایی شعار‌های ضد استکباری توسط دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در مراسم سر داده می‌شود.

(تصاویر) متن و حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان
به گزارش دیده بان ایران؛ در مراسم گرامیداشت این روز شعار‌های «ما همچنان ایستاده‌ایم»، «ما می‌توانیم»، «ذلت نمی‌پذیریم»، «استقلال آزادی جمهوری اسلامی» و «هیهات من‌الذله» در سراسر کشور تجلی خواهد یافت. امروز تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان در این مراسم حضور دارند و شعار‌های مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.
بیش از چهار هزار خبرنگار و تصویربردار، مراسم ۱۳ آبان را پوشش خواهند داد. در تهران نیز ۱۲۰ خبرنگار و عکاس خارجی و بیش از ۶۰۰ عکاس و خبرنگار این حماسه تاریخی را پوشش خبری می‌دهند.
 
در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال کاریکاتور‌هایی از رهبران این کشور‌ها و رژیم اشغالگر در دست برخی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی مشاهده می‌شود. همچنین عروسک‌هایی که نماد ملک سلمان پادشاه عربستان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و کشور انگلیس است در دست حاضران در این راهپیمایی قرار دارد.
 
عکس: _سایت خبری مدآرا/ ایرنا
 
 
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر