کد خبر: 66151
A

فیلم / دفاع قاطعانه علی مطهری از برنامه 90 و عادل فردوسی پور / حذف برنامه 90 نوعی استبداد بود / صداو سیما رسماً اعلام کرد برای آرای مردم ارزشی قائل نیست / می گویند دستور حذف فردوسی پور از بالا بود

مطهری با اشاره به اظهارات مسئولان صدا و سیما گفت: به ما گفتند دستور از بالا بوده است حالا این بالا کجاست ما هم نمی دانیم!

فیلم / دفاع قاطعانه علی مطهری از  برنامه 90 و عادل فردوسی پور / حذف برنامه 90 نوعی استبداد بود / صداو سیما رسماً اعلام کرد برای آرای مردم ارزشی قائل نیست / می گویند دستور حذف فردوسی پور از بالا بود
به گزارش دیده بان ایران ؛علی مطهری در گفت و گو با برنامه اینترنتی دیباچه انتقادهای تند و تیزی نسبت به حذف برنامه نود و شخص عادل فردوسی پور داشته و رفتار صداو سیما را نوعی دهن کجی به مردم و استبداد دانسته است.

مطهری در ادامه با انتقاد از علی عسگری رئیس صدا و سیما او را در تصمیم گیری های مدیریتی اش ناتوان توصیف کرد و معتقدم است که او از بیرون سازمان دستور می گیرد. 

مطهری همچنین با اشاره به تاثیر برنامه 90 در فرهنگ سازی فوتبال کشور اظهار کرد: این برنامه توانسته بود با بررسی دقیق حوادث فوتبالی تاثیر بسزایی در روند روبه رشد فوتبال کشورمان داشته باشد وبا بسیاری از نابسامانی ها مبارزه می کرد. تعطیلی این برنامه به نوعی استبداد در صدا و سیما بود به این دلیل که آنها فکر می کنند چون زیر نظر رهبری هستند هر کار که می خواهند می توانند انجام دهند. 

عضو فراکسیون امید همچنین اضافه کرد اینکه بلافاصله پس از انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان بهترین مجری، مدیران جوان شبکه سه که به نظر می رسد او هم کاره ای نیست و دستوراتش را از بالا می گیرد  برنامه 90  را حذف می کنند یعنی اینکه رسانه ملی برای نظر مردم ارزشی قائل نیست. 

 

مطهری همچنین در پایان این مصاحبه و در پاسخ به این سوال که آیا حذف عادل فردوسی پور و برنامه او به خاطر انتقاد از شخص خاصی بوده یا خیر گفت: تا جایی که بنده اطلاع دارم این گونه نبوده و تنها در پاسخ به پیگیری های ما گفتند دستور از بالا بوده است حالا این بالا کجاست ما هم نمی دانیم!

 
 

 

 
 

 

volumeVideo: 15.70M | durationVideo: 00:04:26
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر