کد خبر: 77360
A

توهین حسن عباسی به مسعود کیمیایی/حسن عباسی : ما به تو اجازه دادیم فیلم بسازی/ یادته اومدی دفتر من گفتی نمیشه واسه بهروز وثوقی کاری بکنی!

عباسی که معمولاً سخنان تند و تیزش طرفدارانی در میان جریان اصولگرا دارد ضمن انتقاد به کیمیایی برای بیرون کشیدن فیلمش از جشنواره فیلم فجر و انصرافش از حضور در فستیوال سی‌و هشتم، گفته این فیلمساز برای حمایت شدن توسط او در زمان ریاست شمقدری بر سازمان سینمایی که او عضو هیات داوران جشنواره بوده به دفتر عباسی مراجعه کرده و ضمن تقاضای حمایت از عباسی از او پرسیده که آیا می‌شود مقدمات بازگشتن بهروز وثوقی را فراهم کرد؟

توهین حسن عباسی به مسعود کیمیایی/حسن عباسی :  ما به تو اجازه دادیم فیلم بسازی/ یادته اومدی دفتر من گفتی نمیشه واسه بهروز وثوقی کاری بکنی!

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ عباسی که معمولاً سخنان تند و تیزش طرفدارانی در میان جریان اصولگرا دارد ضمن انتقاد به کیمیایی برای بیرون کشیدن فیلمش از جشنواره فیلم فجر و انصرافش از حضور در فستیوال سی‌و هشتم، گفته این فیلمساز برای حمایت شدن توسط او در زمان ریاست شمقدری بر سازمان سینمایی که او عضو هیات داوران جشنواره بوده به دفتر عباسی مراجعه کرده و ضمن تقاضای حمایت از عباسی از او پرسیده که آیا می‌شود مقدمات بازگشتن بهروز وثوقی را فراهم کرد؟

اطلاعاتی از زمان یا مکان این سخنرانی در دست نیست اما آنچه مشخص است مربوط به هفته اخیر است که در واکنش به انصراف مسعود کیمیایی از حضور در جشنواره فیلم فجر ایراد شده است.

 

volumeVideo: 1.28M | durationVideo: 00:01:29
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر