کد خبر: 78657
A

«سوری لند» اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس+ فیلم

در حالیکه حجم ردصلاحیت‌ها در اردوگاه اصلاح‌طلبان به گونه‌ای است که در بیشتر استان ها حتی یک نامزد هم برای معرفی ندارند اما از برخی احزاب اصلاح طلب در نظر دارند تا لیست های جداگانه یا متحدی را برای انتخابات پیش رو منتشر کنند. از همین روی گفته می شود که چهار حزب مردمسالاری، ندای ایرانیان، کارگزاران انقلاب اسلامی و حزب اسلامی کار قصد دارند ظرف امروز یا فردا لیست انتخاباتی منتشر کنند. از همین روی گفته می شود که ویدئوی زیر را تیم رسانه‌ای نزدیک به پایگاه اصلاح‌طلبان ساخته تا وفاداران خودش را برای شرکت به انتخابات ترغیب نماید.

«سوری لند» اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس+ فیلم

به گزارش دیده بان ایران در حالیکه حجم ردصلاحیت‌ها در اردوگاه اصلاح‌طلبان به گونه‌ای است که در بیشتر استان ها حتی یک نامزد هم برای معرفی ندارند اما از برخی احزاب اصلاح طلب در نظر دارند تا لیست های جداگانه یا متحدی را برای انتخابات پیش رو منتشر کنند. 

از همین روی گفته می شود که چهار حزب مردمسالاری، ندای ایرانیان، کارگزاران انقلاب اسلامی و حزب اسلامی کار قصد دارند ظرف امروز یا فردا لیست انتخاباتی منتشر کنند.

 از همین روی گفته می شود که ویدئوی زیر را تیم رسانه‌ای نزدیک به پایگاه اصلاح‌طلبان ساخته تا وفاداران خودش را برای شرکت به انتخابات ترغیب نماید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر