کد خبر: 80850
A

سفیر آمریکا در انگلیس:چین با ممانعت از اطلاع‌رسانی درباره شیوع کرونا جهان را به خطر انداخته است

سفیر آمریکا در انگلیس در اظهاراتی، چین را متهم کرد به اینکه با ممانعت از اطلاع‌رسانی درباره شیوع کروناویروس جدید باعث شیوع هرچه بیشتر این بیماری به خارج از مرزهایش شده و جهان را به خطر انداخته است. وی گفت: هنگامی که این بحران نهایتا فروکش کند ما باید به ارزیابی نتایج، عواقب و هزینه‌های این فروپاشی که در شراکت بین‌المللی ایجاد شد، بپردازیم.

سفیر آمریکا در انگلیس:چین با ممانعت از اطلاع‌رسانی درباره شیوع کرونا جهان را به خطر انداخته است

به گزارش سایت دیده بان ایران به نقل ازرویترز، وودی جانسون، سفیر آمریکا در انگلیس در مقاله‌ای در نشریه تایمز که امروز (پنج‌شنبه) انتشار یافت، عنوان کرد: "چین ابتدا تلاش کرد از انتشار اخبار ممانعت به عمل آورد."

او در ادامه نوشت، پکن در ادامه به صورت گزینشی اطلاعاتی حیاتی را منتشر کرد در حالی که همزمان جلوی تلاش‌های مقام‌های سازمان‌های بین‌المللی بهداشت و درمان را گرفت.

این سفیر آمریکا در لندن خاطر نشان کرد: اگر که چین کارهای درست را در زمان درستش انجام داده بود تعداد بیشتری از مردم خودش و همچنین مابقی جهان می‌توانستند از گزند جدی‌ترین تاثیرات این بیماری در امان بمانند.

او گفت: هنگامی که این بحران نهایتا فروکش کند ما باید به ارزیابی نتایج، عواقب و هزینه‌های این فروپاشی که در شراکت بین‌المللی ایجاد شد، بپردازیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر