کد خبر: 82895
A

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد/ تصویر

خبرگزاری رسمی کره‌شمالی و خبرگزاری یونهاپ کره‌جنوبی با انتشار اخباری از حضور کیم جونگ اون در یک مراسم رسمی خبر دادند.

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد/ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ در سه هفته گذشته کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در انظار عمومی ظاهر نشده بود که این امر شایعاتی بسیاری را پیرامون سلامتی وی ایجاد کرد. برخی منابع حتی گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص مرگ رهبر کره شمالی مطرح کرده بودند.

بر اساس گزارش خبرگزاری یونهاپ، کیم جونگ اون در مراسم افتتاح یک کارخانه تولید کود شیمیایی در منطقه‌ای در شمال پیونگ‌یانگ شرکت کرده است. تصاویر این مراسم را خبرگزاری رسمی کره‌شمالی منتشر کرده است. تصاویر نشان می‌دهد که کیم یو جونگ، خواهر کوچک‌تر رهبر کره‌شمالی در این مراسم برادرش را همراهی می‌کند.

بر اساس گزارش یونهاپ، این نخستین باری است که رهبر کره‌شمالی طی هفته‌های گذشته در انظار عمومی حاضر می‌شود. او آخرین بار ۲۰ روز پیش در تاریخ ۱۱ آوریل در یک نشست حزب حاکم کارگر دیده شده بود.

خبرگزاری کره‌شمالی امروز (شنبه) تصاویری را از مراسم افتتاح یک کارخانه کود شیمیایی در «سونچون» منتشر کرده و گزارش داده است که این مراسم روز جمعه با حضور رهبر کره‌شمالی برگزار شده است.

طبق این گزارش، رهبر کره شمالی در این مراسم از سیستم تولید این کارخانه کود شیمیایی و نقش آن در صنعت شیمیایی و مواد غذایی کشور تمجید کرده است.

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد

کیم جونگ اون بالاخره رویت شد

--

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر