کد خبر: 91512
A

توهم توطئه کارشناس صداوسیما/ دکتر منتظر: باید مراقب حملات بیولوژیک از طریق واکسن‌های وارداتی به کشور باشیم/ شرکت راکفلر خودش «وبا» ایجاد کرد تا شرکت دارویی اش ورشکسته نشود/ فیلــــم

کارشناس طب سنتی صداوسیما مدعی شده است که واکسن می‌تواند به حربه‌ای برای ضربه‌زدن به مردم کشور تبدیل شود.

توهم توطئه کارشناس صداوسیما/ دکتر منتظر: باید مراقب حملات بیولوژیک از طریق واکسن‌های وارداتی به کشور باشیم/ شرکت راکفلر خودش «وبا» ایجاد کرد تا شرکت دارویی اش ورشکسته نشود/ فیلــــم

به گزارش دیده بان ایران؛ یک کارشناس صداوسیما مدعی شده است که واکسن می‌تواند به حربه‌ای برای ضربه‌زدن به مردم کشور تبدیل شود.

رضا منتظر؛ پزشک، نویسنده و پژوهشگر طب سنتی کشورمان توضیحاتی جالب درباره احتمالات اقدام دشمن برای اجرای "حملات بیولوژیک" از طریق واکسن‌های وارداتی ارائه داده است. او در برنامه انارستان شبکه افق مدعی شده است که تمام کشورها نسبت به واردات واکسن‌های خارجی بسیار حساس هستند و نهایت سعی خود را برای تولید داخلی واکسن‌های مورد نیازشان به‌کار می‌گیرند چرا که تجربه تاریخی نشان داده است که واکسن می‌تواند به حربه‌ای برای ضربه‌زدن به مردم کشور هدف نیز تبدیل شود.

وی گفته است که: بیل گیتس در سال 2010 گفته است که ما باید توسط یک واکسن جمعیت کشور را کاهش دهیم. این مطلب در سایت «واکسن نیوز» وجود دارد.

دکتر منتظر در ادامه این گفت و گو می گوید که این واکسن باید سه ویژگی مهم را داشته باشد اول اینکه به مرور باعث مرگ افراد شود، دو اینکه باعث ناباروری در نسل جوان شود که در کشور خودمان هم از هر پنج ازدواج، یک زوج نابارور هستند.

و سوم اینکه این واکسن باید سیستم ایمنی بدن را ضعیف کند. که با یک ویروس عادی مردم جان خود را از دست بدهند.

این متخصص طب سنتی در ادامه پای جان دیویس راکفلر را هم پیش کشیده و می گوید: شرکت پزشکی جکسون وابسته به راکفلر یهودی یک اپیدمی وبا را در آمریکا ایجاد کرد چون درآمد شرکت های دارویی کاهش پیدا کرده است برای همین وبا را ایجاد میکند تا باعث جلوگیری از ورشکستگی شان شود.

گفتنی است پیشتر اظهارات آیت الله تبریزیان پدر طب سنتی درباره ویروس کرونا حواشی بسیاری به دنبال داشت.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر