کد خبر: 98739
A

فیلم/ وزیر سابق آموزش و پرورش: می‌خواستم دررابطه با مسئله رتبه‌بندی با رئیس‌جمهور صحبت کنم، روحانی وقت نداشت!

سیدمحمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش : وقتی رئیس جمهور ۵ دقیقه به من وقت ملاقات نمی‌دهد، حق بدهید که به من بربخورد. کسی از ریاست جمهوری به من زنگ نزد که آخر تو چه مرگت است! من صبح استعفا را نوشتم و بعد از ظهر بدون اینکه پرسیده شود که تو چه مرگت است، آیا سرت به سنگ خورده که می خواهی از ورات استعفا بدهی و به مجلس بروی و .. و بدون اینکه دلیل این مسئله پرسیده شود با استعفا موافقت شد!

فیلم/ وزیر سابق آموزش و پرورش: می‌خواستم دررابطه با مسئله رتبه‌بندی با رئیس‌جمهور صحبت کنم، روحانی وقت نداشت!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سیدمحمد بطحایی، وزیر سابق آموزش و پرورش : وقتی رئیس جمهور ۵ دقیقه به من وقت ملاقات نمی‌دهد، حق بدهید که به من بربخورد. کسی از ریاست جمهوری به من زنگ نزد که آخر تو چه مرگت است!

من صبح استعفا را نوشتم و بعد از ظهر بدون اینکه پرسیده شود که تو چه مرگت است، آیا سرت به سنگ خورده که می خواهی از ورات استعفا بدهی و به مجلس بروی و .. و بدون اینکه دلیل این مسئله پرسیده شود با استعفا موافقت شد! بدون اینکه دلیل این مسئله پرسیده شود، نه از طرف رئیسم و نه از طرف معاون ایشان! حتی آبدارچی جلوی در تماس بگیرد و بگوید چه خبر است! اما دریغ!

نه علت استعفایم را جویا شدند، نه روحانی به من وقت ملاقات داد وزیر سابق آموزش و پرورش :  من صبح استعفا را نوشتم و بعدازظهر بدون اینکه بپرسند چرا می‌خواهی استعفا کنی با آن موافقت شد

می‌خواستم دررابطه با مسئله رتبه‌بندی با رئیس‌جمهور صحبت کنم، ولی آقای روحانی وقت نداشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر