کد خبر: 104399
A
معاون ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران

افزایش مراجعه ۱۰ الی ۱۲ درصدی به بیمارستان ها/ نگرانی از وضعیت کرونا در هفته سوم فروردین

معاون ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: نگرانی ما از هفته سوم فروردین است زمانی که افراد از نقاط مختلف کشور به تهران برمی‌گردند.

افزایش مراجعه ۱۰ الی ۱۲ درصدی به بیمارستان ها/ نگرانی از وضعیت کرونا در هفته سوم فروردین

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «نادر توکلی» معاون ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در گفت‌و گویی، با اشاره به وضعیت رعایت پروتکل‌ها توسط مردم، بیان کرد: باتوجه به اینکه در حال حاضر در تعطیلات هستیم، حجم ترددهای درون شهری کم شده است، تعداد زیادی به سفر رفتند و ازدحام درون شهری نداریم تا در رابطه با مساله پروتکل‌ها مشکلی داشته باشیم.

وی ادامه داد: بیشتر تمرکز ما در حال حاضر بر رستوران‌ها، یا مکان هایی مثل پایانه‌های مسافربری است که البته این بر عهده‌ی حوزه بهداشت است، اما بیشتر نگرانی ما برای وضعیت شیوع در هفته سوم فروردین است.

توکلی در پاسخ به اینکه آیا امکان دارد شهر‌های قرمز بیشتر شود، بیان کرد: قطعا همینطور است و به شکل هفتگی وضعیت شهرها بررسی می‌شود و بنابراین امکان دارد هر هفته شهرهای قرمز دیگر جدید اضافه شود.

وی افزود: بر اساس شهرهای قرمز یا نارنجی که اضافه می‌شوند، محدودیت‌های جدید هم اعلام خواهد شد و هنوز مشخص نیست کدام شهرها امکان قرار گرفتن در لیست قرمز یا نارنجی را دارد.

توکلی در پایان گفت: وضعیت مراجعه‌های سرپایی بیشتر شده و در کل آمار مراجعه بیمارستانی افزایش ۱۰ الی ۱۲ درصدی داشته، نگرانی اصلی ما از وضعیت هفته سوم فروردین ماه است که مسافرت‌ها تمام شده و همه از نقاط مختلف کشور به تهران برمی‌گردند و ممکن است با مشکل بیشتری مواجه شویم. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر