کد خبر: 104404
A

واردات واکسن کرونا آزاد شد؟!+ عکس

در ساعات گذشته نامه ای در فضای مجازی با سربرگ اداره غذا و دارو منتشر شده که نشان می دهد. دولت واردات واکسن کرونا را آزاد اعلام کرده است. این اقدام با انتقاد های متعددی روبرو شده چرا که بازار سودآوری را برای دلالان فراهم می کند. این در حالی است که در تمام کشورهای دنیا (حتی در کشور های معتقد بازار آزاد) توزیع واکسن کرونا را دولت ها بر عهده گرفته اند و مانع از ورود فعالان بازار به تهیه و توزیع این واکسن حیاتی و ضروری شده اند.

واردات واکسن کرونا آزاد شد؟!+ عکس

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در ساعات گذشته نامه ای در فضای مجازی با سربرگ اداره غذا و دارو منتشر شده که نشان می دهد. دولت واردات واکسن کرونا را آزاد اعلام کرده است. 

این اقدام با انتقاد های متعددی روبرو شده چرا که بازار سودآوری را برای دلالان فراهم می کند. این در حالی است که در تمام کشورهای دنیا (حتی در کشور های معتقد بازار آزاد) توزیع واکسن کرونا را دولت ها بر عهده گرفته اند و مانع از ورود فعالان بازار به تهیه و توزیع این واکسن حیاتی و ضروری شده اند. 
 
هنوز وزارت بهداشت و ستاد ملی کرونا به انتشار این نامه، صحت آن و انتقاد ها پاسخ نداده اند. دیده بان ایران پاسخ وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو در خصوص صحت این نامه را منتشر می کند. 
photo_2021-03-24_14-26-45

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر