کد خبر: 106610
A

توضیح سخنگوی ستاد کرونا در باره صف چینی‌ها برای تزریق واکسن کرونا در تهران

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تصاویر منتشر شده از واکسیناسیون اتباع چینی در بیمارستان نیکان، گفت: ما بحث تزریق واکسن برای اتباع خارجی را در دستور کار نداریم اما، سفارتخانه‌ها برای کارمندان خودشان که می خواهند واکسیناسیون انجام بدهند

توضیح سخنگوی ستاد کرونا در باره صف چینی‌ها برای تزریق واکسن کرونا در تهران

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیسی درباره تصاویر منتشر شده از صف چینی ها برای تزریق واکسن در یکی از بیمارستان‌های تهران توضیح داد.

علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره تصاویر منتشر شده از واکسیناسیون اتباع چینی در بیمارستان نیکان، گفت: ما بحث تزریق واکسن برای اتباع خارجی را در دستور کار نداریم اما، سفارتخانه‌ها برای کارمندان خودشان که می خواهند واکسیناسیون انجام بدهند بنابر توصیه سازمان جهانی بهداشت نیاز به این است که کار تزریق واکسن زیرنظر پزشک انجام شود، این سفارتخانه ها با یک مرکز درمانی هماهنگ می‌کنند و کار تزریق واکسن انجام می‌شود و این واکسن‌ها برای کشور ما نیست و در سامانه ما هم ثبت نمی‌شود.

به گزارش دیده بان ایران؛ وی درباره واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ ساله‌ها در فاز دوم واکسیناسیون گفت:بالای ۸۰ ساله‌ها در اولویت دریافت واکسن قرار گرفتند. ۱۸ هزار خانه بهداشت داریم و ۹ هزار پایگاه و مرکز جامع خدمات سلامت داریم و باید توجه داشت که به هیچ وجه نیاز به مراجعه حضوری برای ثبت نام واکسیناسیون وجود ندارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر