کد خبر: 108680
A

رییس جدید ناسا:ویروس کرونا احتمالا در آزمایشگاه تولید شده است!

"بیل نلسون" رئیس جدید ناسا مدعی شد ویروس کووید-19 ممکن است از آزمایشگاه آمده باشد و این احتمال را نمی‌توان نادیده گرفت. روزنامه «وال استریت ژورنال مدعی شده بود داده‌های اطلاعاتی نشان می‌دهند که سه نفر از کارکنان آزمایشگاه شهر ووهان چین درست پیش از شیوع ویروس کرونا، به‌شدت بیمار شده بودند و آن را تأییدی بر ادعای انتشار کووید-۱۹ از این آزمایشگاه دانست. ظاهرا اظهارات جدید رئیس ناسا و تحقیقات وال استریت ژورنال ادعای سال گذشته ترامپ درباره چینی بودن ویروس کرونا را تایید کرده کرده است

رییس جدید ناسا:ویروس کرونا احتمالا در آزمایشگاه تولید شده است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ و به نقل از آی‌ای، "بیل نلسون" سناتور سابق دموکرات ایالت فلوریدا و مدیر تازه منصوب شده ناسا در یک رویداد مجازی اظهار نظرهای عجیب و غریبی در مورد چین، بحران کووید-19 و امنیت ملی آمریکا کرد و این تصور را مطرح کرد که ممکن است ویروس کرونا از یک آزمایشگاه در چین به بیرون درز کرده باشد.

البته این ادعا را نباید بی چون و چرا پذیرفت، زیرا مطرح کردن اینکه چین مقصر شیوع این همه‌گیری جهانی است، بدون ارائه شواهد متقن و علمی درست نیست.

"نلسون" گفت که ایالات متحده باید حواسش به چینی‌ها باشد و برای ادعای خود به گزارش‌های غیر رسمی مبنی بر اینکه ویروس کرونا می‌تواند از آزمایشگاهی در موسسه ویروس شناسی ووهان آمده باشد، تکیه کرد.

وی گفت: آنها[چینی‌ها] در فضا بسیار پرخاشگرانه و تهدید کننده عمل می‌کنند و ما باید نگران باشیم. این قابل نادیده گرفتن نیست.

روزنامه «وال استریت ژورنال مدعی شده بود داده‌های اطلاعاتی نشان می‌دهند که سه نفر از کارکنان آزمایشگاه شهر ووهان چین درست پیش از شیوع ویروس کرونا، به‌شدت بیمار شده بودند و آن را تأییدی بر ادعای انتشار کووید-۱۹ از این آزمایشگاه دانست.

ظاهرا اظهارات جدید رئیس ناسا و تحقیقات وال استریت ژورنال ادعای سال گذشته ترامپ درباره چینی بودن ویروس کرونا را تایید کرده کرده است 

بیشتر بخوانید: تایید مبدا کرونا از آزمایشگاهی در چین/ وال استریت ژورنال:۳ نفر از کارکنان پیش از شیوع کرونا، بیمار شده بودند

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر