کد خبر: 112916
A
رکورد شکنی کرونا در ایران پس از ادعای پیروزی نمکی!

وزارت بهداشت: ۲۲۶ کرونایی دیگر فوت شدند

وزارت بهداشت، آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس، ۲۰۳۱۳ بیمار دیگر به تعداد مبتلایان قبلی افزوده شد.

وزارت بهداشت: ۲۲۶  کرونایی دیگر فوت شدند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛وزارت بهداشت، آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد و بر همین اساس، ۲۰۳۱۳ بیمار دیگر به تعداد مبتلایان قبلی افزوده شد. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ افزایش آمار مبتلایان در حالی اعلام می شود که  نمکی روز سه شنبه خبر داده بود کشورهای دیگر راه پیروزی ایران بر کرونا را از او مطالبه کرده اند؛ همچنین بنابر آمار تایید شده محمد رضا ظفر قندی رئیس سازمان نظام پزشکی  آمار مرگ در ایران بر اثر  کرونا از اتحادیه اروپا با حدود ۴۵۰ میلیون جمعیت بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید: نمکی: وزیر بهداشت یک کشور نامه نوشته و گفته بگویید چه کردید که این‌گونه کرونا را مدیریت کردید/ FILM

بیشتر بخوانید: ایران بیش از کل جمعیت ۴۵۰ میلیونی قاره اروپا، فوتی کرونا دارد!+ عکس

سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت آخرین آمار شیوع کرونا و مرگ و میر بر اثر این بیماری را اعلام کرد و گفت: «از دیروز تا امروز ۳۱ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۳۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۸۷ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۲۳ هزار و ۸۴۰ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۲۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۶۳ نفر رسید.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ سخنگوی وزارت بهداشت در ادامه گفت:«تا کنون سه میلیون ۲۰۴ هزار و ۱۳۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

چهار هزار و ۶۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۲۵ میلیون و ۳۳۲ هزار و ۸۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.»

به گزارش دیده بان ایران بنابر اعلام ستاد کرونا؛ در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر