کد خبر: 114244
A

رقابت قاضی زاده هاشمی و ایمانیه برای تصدی وزارت بهداشت تنها چند ساعت مانده به معرفی لیست وزرا+ محمد هادی ایمانیه کیست؟

تنها چند ساعت به معرفی کابینه باقی مانده و هنوز تکلیف برخی از وزارت خانه های اجتماعی و اقتصادی روشن نشده است. اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس از اقدام بی سابقه و دور از انتظار رئیسی در چینش کابینه خبر داده و گفته است:«دولت برای هر وزارتخانه سه نامزد به مجلس معرفی می‌کند» همین موضوع موجب سردرگمی نمایندگان مجلس وبلاتکلیفی گزینه های وزارت شده و واکنش تعدادی از نمایندگان را در پی داشته است. ؛ یکی از وزارتخانه هایی که بیش از یک گزینه برای آن معرفی شده؛ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

رقابت قاضی زاده هاشمی و ایمانیه برای تصدی وزارت بهداشت تنها چند ساعت مانده به معرفی لیست وزرا+ محمد هادی ایمانیه کیست؟

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ تنها چند ساعت به معرفی کابینه باقی مانده و هنوز تکلیف برخی از وزارت خانه های اجتماعی و اقتصادی روشن نشده است. اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع مجلس از اقدام بی سابقه و دور از انتظار رئیسی در چینش کابینه خبر داده و گفته است:«دولت برای هر وزارتخانه سه نامزد به مجلس معرفی می‌کند» همین موضوع موجب سردرگمی نمایندگان مجلس وبلاتکلیفی گزینه های وزارت شده و واکنش تعدادی از نمایندگان را در پی داشته است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره نحوه انتخاب عجیب وزرا توسط رئیس دولت گفته است: طی تماسی که با روسای کمیسیون‌ها انجام گرفته مقررشد تا اسامی سه نامزد برای هر وزارت خانه اعلام شود تا نظر استمزاجی اعضای کمیسیون درباره افراد اخذ شود. (اینجا)

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ یکی از وزارتخانه هایی که بیش از یک گزینه برای آن معرفی شده؛ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است. دو گزینه امیر حسین قاضی زاده هاشمی و محمد هادی ایمانیه برای وزارت بهداشت در دولت حجت الاسلام  سید ابراهیم رئیسی به مجلس ارائه شده است. 

نمایندگان مجلس و کمیسیون مربوطه درباره اجماع بر روی قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس یازدهم و کاندیدای پوششی انتخابات ریاست جمهوری امسال و محمد هادی پزشک فوق تخصص گوارش اطفال در حال بحث و گفت و گو هستند.

در سوابق محمد هادی ایمانیه پزشک فوق تخصص گوارش اطفال می توان به ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز  در دوره احمدی نژاد و وزارت دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی اشاره کرد؛ مرندی وزیر پیشین بهداشت و لنکرانی وزیر بهداشت دوره احمدی نژاد از جمله حامیان ایمانیه در لابی های مجلس و دولت هستند/ سایت دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر