کد خبر: 114374
A

آخرین آمار کرونا اعلام شد؛ تابستان سیاه ایران با ۵۸۸ کشته در روز

بنابر گزارش وزارت بهداشت؛ آمار فوتی‌های روزانه کرونا به ۵۸۸ در روز رسید. امروز تعداد مبتلایان جدید به ۴۰۸۰۸ نفر رسیده و مجموع بیماران هم ۴۱۹۹۵۳۷ نفر رسید. رکورد شکنی تازه آمار کشته شدگان بر اثر کرونا در حالی ادامه پیدا کرده که با وجود تغییر دولت در هفته گذشته تا کنون هیچ برنامه و طرح عملیاتی برای کنترل کرونا در ایران اعلام یا اجرا نشده است. بی تفاوتی مسئولان و عادی انگاری افزایش آمار قربانیان مسئله ای جدید و در عین حال جدید است!

آخرین آمار کرونا اعلام شد؛ تابستان سیاه ایران با ۵۸۸ کشته در روز

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بنابر گزارش وزارت بهداشت؛ آمار فوتی‌های روزانه کرونا به ۵۸۸  در روز رسید. امروز تعداد مبتلایان جدید به  ۴۰۸۰۸ نفر رسیده و مجموع بیماران هم ۴۱۹۹۵۳۷ نفر رسید. 

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مجموع جان‌باختگان هم به ۹۴۶۰۳ نفر و مجموع بهبود‌یافتگان: ۳۵۶۵۵۷۵ نفر رسیده است. بنابر گزارش وزارت بهداشت؛ مجموع واکسن تزریق‌ شده: ۱۶۱۴۸۳۷۵ دُز می باشد. 

 رکورد شکنی تازه آمار کشته شدگان بر اثر کرونا در حالی ادامه پیدا کرده که با وجود تغییر دولت در هفته گذشته تا کنون هیچ برنامه و طرح عملیاتی برای کنترل کرونا در ایران اعلام یا اجرا نشده است.  بی تفاوتی مسئولان و عادی انگاری افزایش آمار قربانیان مسئله ای جدید و در عین حال جدید است!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر