کد خبر: 114488
A

نماینده مشهد: وضعیت کرونا در مشهد غیر قابل کنترل شده است

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت وخیم کرونایی در مشهد تاکید کرد: باید با برنامه ریزی جدی از ظرفیت همه بخش ها برای کنترل کرونا استفاده کرد.

نماینده مشهد: وضعیت کرونا در مشهد غیر قابل کنترل شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز مجلس در اخطاری با استناد به اصل ۵۳ قانون اساسی، بیان کرد: در جریان جلسه علنی روز گذشته مجلس بحثی مطرح شد در خصوص حقوق های متعارف و نامتعارف، در حالی که بر اساس قانون ما عملا چیزی به نام حقوق نامتعارف نداریم. حقوق یا قانونی است که نوش جان گیرنده آن و یا غیرقانونی است که باید بازگردانده شود. بر اساس اصل ۵۳ قانون اساسی همه پرداخت ها باید به موجب قانون باشد. مسیری که ما در بحث تخلف در پرداخت حقوق ها آغاز کردیم انتهایی ندارد.

وی در ادامه در اخطاری با استناد به اصل ۲۹ قانون اساسی، تصریح کرد: وضعیت بهداشت و درمان کشور در شرایط کرونایی در همه نقاط کشور سخت است، اما در مشهد وضعیت وخیم و غیر قابل کنترل شده است. رئیس جمهور نماینده ویژه ای را فرستادند و وزیر بهداشت نیز امروز به مشهد سفر کردند. اما اوضاع در مشهد خراب است. خدمات رسانی به زائران در سطح مشهد نامناسب است و امکان خدمات رسانی به همه بیماران وجود ندارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: باید برنامه ریزی دقیق صورت گیرد و از همه ظرفیت ها برای کنترل این بیماری استفاده شود. سپاه و ارتش آمادگی خود را اعلام کرده اند. اگر از ظرفیت همه بخش ها استفاده نشود نمی توان این بیماری را در مشهد کنترل کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر