کد خبر: 114489
A

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان:بیماران کرونایی در خیابان ها بستری می شوند

کاظم دلخوش عضو مجمع نمایندگان استان گیلان گفت که به دلیل کمبود تخت در بیمارستان ها، بیماران را در خیابان ها بستری می کنند و حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان:بیماران کرونایی در خیابان ها بستری می شوند

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) با بیان اینکه فاجعه ای در استان های شمالی در حال رخ دادن است، گفت: بیمارستان ها جا ندارند و بیماران را در خیابان ها می خوابانند. حتی دارو و تجهیزات هم وجود ندارد به طوری که از بعد از شیوع کرونا تاکنون شب گذشته بیشترین فوتی را در گیلان داشتیم.

وی افزود: تیمی تشکیل شود و به وضعیت استان های شمالی کشور رسیدگی شود. دارو و تجهیزات وجود ندارد. بیمارستان ها هم تختی برای بستری ندارند و اصلا جا ندارند. وضعیت به گونه ای رسیده که بیشتر بیماران کرونایی را در محوطه حیات بیمارستان بستری می کنند. از سپاه بخواهید که بیمارستان های صحرایی را تجهیز کرده و نباید وضعیت را آسان گرفت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ علی نیکزاد نایب رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: مجمع نمایندگان استان گیلان در یادداشتی درخواست کرده که مردم به دلیل شیوع بیش از حد کرونا به استان گیلان سفر نکنند.

وی افزود: نمایندگان استان های مازندران، گلستان و گیلان خواهش می کنند که مردم به استان های شمالی مسافرت نکنند که ما هم این درخواست را داریم. همچنین باید وزارت بهداشت هم ورود جدی داشته و رسیدگی کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر