کد خبر: 114620
A

پیام طبرسی: وضعیت ابتلا موارد کرونایی و بستری در بخش های مختلف مسیح دانشوری وحشتناک است/ زایمان زودرس نتیجه ابتلا زنان باردار به کرونا

پیام طبرسی گفت: ابتلا زنان باردار به بیماری کرونا زایمان زود رس را ممکن است در پی داشته باشد و حتی تولد جنین کم وزن را نیز شاید به دنبال داشته باشد.

پیام طبرسی: وضعیت ابتلا موارد کرونایی و بستری در بخش های مختلف مسیح دانشوری وحشتناک است/ زایمان زودرس نتیجه ابتلا زنان باردار به کرونا

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی خبر ها نشان می دهد که  در یک هفته اخیر میزان مراجعه زنان باردار به بیمارستان ها فوق‌العاده افزایش یافته است. این افزایش حتی به گونه‌ای است که یک‌چهارم بیماران مبتلا به کرونای مراجعه‌کننده به بیمارستان زنان باردار هستند و این آمار، وحشتناکی به نظر می رسد.

پیام طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری درباره علت افزایش ابتلا زنان به بیماری کرونا گفت:  این افراد جز گروه های پر خطر هستند و مواردی زیادی از این افراد هستند که در بخش های آی سی یو بیمارستان ها بستری هستند.

او با بیان اینکه بیماری مادران باردار آسیب هایی را نیز برای جنین شان در بر خواهد داشت، گفت: بیماری این افراد زایمان زود رس را ممکن است در پی داشته باشد و حتی تولد جنین کم وزن را نیز به شاید دنبال داشته باشد.

طبرسی ادامه داد: وضعیت ابتلا موارد کرونایی و بستری در بخش های مختلف بیمارستان وحشتناک است و بیماری دیگر منوط به سن و سال خاصی نمی شود و همه افراد در گروه های سنی مختلف در بخش های آی سی یو بیمارستان های بستری هستند.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: شرایط حاضر عادی نیست و از شرایط بحرانی گذشته است و به  فوق بحرانی رسیده است.

او با بیان اینکه توصیه می شود همچنان  مردم باید دستور العمل های بهداشتی را رعایت کنند، گفت: مقام معظم رهبری و رئیس جمهور نیز در این باره نظرات خود را بیان کردند که باید به آن توجه شود.

 

طبرسی ادامه داد: اقلام دارویی و بهداشتی در بیمارستان ها کم نیست اما زمانی که تعداد بیماران زیاد می شود همه چیز با کمبود مواجه می شود.

او خاطرنشان کرد: راه حل عبور از این بحران، هر تصمیمی است که چرخه ی بیماری را با آن قطع شود و هر کاری که این چرخه را قطع کند، درخواست ماست.

 

منبع: برنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر