کد خبر: 118308
A

فوق تخصص بیماری های عفونی: منتظر موج ششم بیماری کرونا باشید

طبرسی رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری : پیش بینی ما این است که این موج جدید در اوایل آبان آغاز شود. مهم این است که این موج جدید برای ما به شکل بحران درنیاید و مثل موج پنجم شاهد ابتلا روزانه پنجاه هزار نفر به کرونا و شش هزار نفر بستری نباشیم.

فوق تخصص بیماری های عفونی: منتظر موج ششم بیماری کرونا باشید

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: با افزایش پوشش واکسیناسیون می توان با مدیریت موج هایی که در

پیام طبرسی، فوق تخصص بیماری های عفونی و رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری در مورد موج های بعدی کرونا اظهار کرد: ما صد در صد یک موج جدیدی را دوباره خواهیم داشت و مجددا شاهد افزایش آمار ابتلا و بستری و حتی مرگ و میر خواهیم بود.

طبرسی افزود: پیش بینی ما این است که این موج جدید در اوایل آبان آغاز شود. مهم این است که این موج جدید برای ما به شکل بحران درنیاید و مثل موج پنجم شاهد ابتلا روزانه پنجاه هزار نفر به کرونا و شش هزار نفر بستری نباشیم.

او ادامه داد: اگر موج قابلیت مهندسی شدن را داشته باشد و ما بتوانیم مواجهه درستی با آن داشته باشیم و همچنین پوشش واکسیناسیون تکمیل شود و افراد پرخطر مراقب باشند و در معرض ابتلا به بیماری قرار نگیرند و شاهد پوشش واکسیناسیون در هشتاد و پنج درصد جامعه باشیم، می توانیم جلوی بروز موج را بگیریم و از بحرانی شدن آن پیشگیری کنیم.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری بیان کرد: باید توجه داشته باشیم که کرونا تا چند ماه آینده به طور کامل از بین نخواهد رفت و ما هم باید مثل سایر کشورها که با افزایش پوشش واکسیناسیون در حال کنترل و مدیریت پاندمی هستند، رفتار کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر