کد خبر: 123605
A
اختصاصی دیده بان ایران:

مدیر کل امور داروی سازمان غذا و دارو برکنار شد/ حسن اینانلو جانشین حیدر محمدی شد

حیدر محمدی، مدیرکل سازمان غذا و دارو در گفت‌وگو با سایت دیده‌بان ایران از برکناری خود از سمتش خبر داد.

مدیر کل امور داروی سازمان غذا و دارو برکنار شد/ حسن اینانلو جانشین حیدر محمدی شد

به گزارش سایت دیده‌بان ایران،  حیدر محمدی، مدیرکل سابق سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از سمتش کنار گذاشته و  حسن اینانلو جانشین وی شد. 

دکتر حیدر محمدی که تا چند روز پیش مدیرکل سازمان غذا و دارو بود در این باره به خبرنگار دیده‌بان ایران گفت: به دلیل تغییر دولت، بنده دیگر سمتی در سازمان غذا و دارو ندارم.

مدیرکل سابق سازمان غذا و دارو در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چه کسی مسئولیت مدیریت کل سازمان غذا و دارو را بر عهده دارد، اظهار کرد: سمت مدیرکل سازمان غذا و دارو در حال حاضر به دکتر حسن اینانلو داده شده است.

حمیدرضا اینانلو که دارای دکترای حرفه‌ای داروسازی است، پیشتر نیز در مدت بسیار کوتاهی و پس از استعفای محمد عبده‌زاده، سمت مدیرکلی امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو را بر عهده گرفته بود.

از دیگر سمت‌های اینانلو که از کارشناسان باسابقه سازمان غذا و دارو است، می‌توان به رئیس اداره بازرسی فنی، رئیس اداره مکمل‌ها، رئیس اداره برنامه‌ریزی، مدیر امور بین‌الملل و صادرات سازمان، معاون فنی مدیرکل دارو سازمان غذا و دارو و مشاور رئیس سازمان غذا و دارو در سیاستگذاری امور دارو اشاره کرد.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر