کد خبر: 126478
A

تداوم آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(۲۵ بهمن ماه) با افزایش تردد خودروها و عدم وزش باد موثر هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

تداوم آلودگی هوای تهران برای گروه‌های حساس

به گزارش سایت دیده بان ایران ؛ پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می‌دهد که در صبح امروز(۲۵بهمن‌ماه) عدم وزش باد مؤثر و افزایش تردد خودروها سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد در محدوده‌ ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد در طول روز تا حدودی پراکندگی آلاینده‌ها را تسهیل می‌کند. با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه( ۲۵ بهمن ماه) از غلظت آلاینده‌ها کاسته می‌شود و برقراری وضعیت قابل‌ قبول در بیشتر مناطق دور از انتظار نخواهد بود.

کاهش تردد خودروها در صبح روز سه‌شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته، برقراری وضعیت قابل‌قبول در بیشتر مناطق را به‌دنبال خواهد داشت. عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود می‌کند.

پیش‌بینی می‌شود با افزایش ترافیک تا اواخر وقت سه‌شنبه( ۲۶ بهمن ماه) غلظت ذرات معلق افزایش می‌یابد و کیفیت هوا در مناطق پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۲۱ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۱۰۷ و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس است./ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر