کد خبر: 12930
A

با توت فرنگی، لکه‌های قهوه‌ای دندان‌هایتان را پاک کنید

متخصصان طب سنتی معتقدند توت فرنگی می‌تواند لکه‌های قهوه‌ای شکل‌گرفته روی دندان‌ها را از بین ببرد و آنها را سفید کند.

با توت فرنگی، لکه‌های قهوه‌ای دندان‌هایتان را پاک کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یک محقق طب سنتی گفت: برای داشتن دندان‎های سفید مجبور نیستیم به انواع درمان‎های شیمیایی سخت و روکش های مصنوعی تن دهیم، زیرا می توانیم با به کارگیری توصیه‎های زیر و به طور طبیعی دندان‎هایی سفید و درخشان داشته باشیم.
منیره مومنی ۶ راهکار خانگی برای سفید کردن دندان ها  پیشنهاد کرد که عبارتند از:
۱- جوش شیرین و پراکسید هیدروژن جزء قدیمی‌ترین راه حل‌های خانگی سفید کردن دندان ها هستند، به گونه ای که افراد از شستشوی دندان ها با پراکسید هیدروژن رقیق به مدت چند ثانیه، نتایج خوبی گرفته‌اند.
۲- توت فرنگی حاوی اسید مالیک است که برای پاک کردن لکه‌های قهوه و چای از روی دندان ها، فوق العاده است.
۳- می‌توانید از قسمت داخلی پوست موز که سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز و دیگر مواد معدنی است، برای سفید کردن دندان هایتان استفاده کنید.
۴- سرکه سیب رقیق کمک می‌کند تا قدرت لکه بری هر خمیر دندانی بیشتر شود.
۵- روغن نارگیل حاوی اسیدهای چربی است که وقتی با بزاق انسان تماس پیدا می‌کنند، به آنزیم‌های سفید کننده دندان تجزیه می‌شوند. ترکیب بزاق شما و این اسیدهای چرب، یک مولکول اکسیژن تولید می‌کند که لکه روی دندان را برطرف می‌کند.
۶- زغال چوب را با مقدار کمی‌آب مخلوط کنید و به آرامی‌روی تمام سطوح دندان ها بمالید. بگذارید این زغال چوب فعال به مدت ۲دقیقه روی دندان هایتان بماند و سپس تا زمانی که تمام زغال چوب از دندان ها پاک شود، دهان را با آب بشویید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر