کد خبر: 132679
A

چرا حتما باید از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

یکی از مشکلات شایعی که روزانه افراد زیادی را دچار نگرانی می‌کند عارضه کم آبی و خشکی پوست است؛ این مشکل پوستی هم در ظاهر افراد تأثیر ناخوشایندی دارد و هم در صورت عدم رسیدگی سریع می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری مثل چین و چروک‌های عمیق بر پوست بگذارد.

چرا حتما باید از کرم آبرسان استفاده کنیم؟

دیده بان ایراناین روزها عوامل محیطی و ژنتیکی مختلفی بر سلامت پوست و زیبایی افراد اثرگذار هستند. در چنین شرایطی افراد باید بیش از هر زمان دیگری با انجام اقدامات مراقبتی به‌موقع و منظم از عوارض احتمالی جلوگیری کنند.

یکی از مشکلات شایعی که روزانه افراد زیادی را دچار نگرانی می‌کند عارضه کم آبی و خشکی پوست است؛ این مشکل پوستی هم در ظاهر افراد تأثیر ناخوشایندی دارد و هم در صورت عدم رسیدگی سریع می‌تواند آثار جبران‌ناپذیری مثل چین و چروک‌های عمیق بر پوست بگذارد. استفاده منظم از یک کرم آب‌رسان خوب با برطرف کردن این عارضه موجب شادابی و نشاط پوست می‌شود. در این مطلب به‌طور ویژه به سازوکار این محصول خواهیم پرداخت.

 

4

نحوه عملکرد کرم آبرسان روی پوست

اول از همه اینکه که اگر تصور می‌کنید مرطوب‌کننده‌ها و آب‌رسان‌ها کارکرد یکسانی دارند باید بگوییم اشتباه می‌کنید. کرم‌های آب‌رسان دست و صورت برخلاف مرطوب‌کننده‌ها به صورت عمقی‌تر به حفظ و جذب آب توسط سلول‌های پوستی کمک می‌کنند. ازآنجایی‌که عواملی مثل بالا رفتن سن و شرایط اقلیمی باعث کاهش عملکرد سلول‌ها در حفظ رطوبت و شادابی می‌شود استفاده از یک محصول مراقبت پوستی مثل آب‌رسان‌ها کمک شایانی به خشکی پوست می‌کنند؛ درواقع این محصول مفید با جذب رطوبت و تأمین آب سلول‌های لایه اپیدرم پوست باعث تورم و شادابی می‌شود.

 

مزایای استفاده منظم از کرم آبرسان

رعایت نظم و پیوستگی مهم‌ترین دلیل برای اثربخشی محصولات مراقبتی پوست به شمار می‌رود؛ چنانچه این استمرار در مصرف بهترین برندهای موجود در بازار وجود نداشته باشد نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد. پس با استفاده منظم از کرم آبرسان می‌توان از مزایای این محصول بهره برد. از جمله فواید کرم‌های آب‌رسان می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • رفع تیرگی و روشن شدن پوست به‌مرورزمان
  • پیشگیری از ایجاد یا عمیق شدن چین‌وچروک پوست
  • ایجاد لایه‌ای محافظ در مقابل آلاینده‌ها و آلودگی‌های محیطی
  • کنترلPH  پوست
  • کمک به رفع التهاب پوستی
  • کم‌رنگ شدن لک‌های پوستی و آکنه‌ها

 

بهترین زمان استفاده از کرم آبرسان

زمان طلایی استفاده از این محصول زمانی است که پوست را با شوینده‌ای ملایم و حاوی ویتامین‌ها و مواد مغذی بشوید؛ درست در این لحظه می‌توانید بهترین بهره‌وری را از فواید کرم آب‌رسان انتظار داشته باشید، زیرا سلول‌های پوستی در شرایط خوبی برای پذیرش این رطوبت قرار می‌گیرند. استفاده دو بار در روز از کرم آب‌رسان، رطوبت کافی و لازم پوست را تأمین می‌کند و پس از گذشت مدت کوتاهی نشانه‌های طراوت مشاهده خواهد شد.

5

روش درست استفاده از کرم آبرسان

مقدار مصرف روزانه کرم آب‌رسان ارتباط مستقیمی با شرایط اقلیمی افراد دارد؛ چنانچه فرد در محیط خشک‌تری زندگی کند، طبیعا برای کمک به آب‌رسانی پوست باید از مقدار بیشتری از این محصول استفاده کند. استفاده از کرم آب‌رسان الارو برای خشکی پوست برای چنین افرادی انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

مقداری از کرم را بر روی تمامی نقاط پوست صورت و گردن قرار دهید، سپس با ضربات آهسته و پیوسته ماساژ صورت را آغاز کنید. این کار کمک زیادی به افزایش جریان خون در پوست و برطرف شدن آثار خستگی دارد.

 

سن مناسب استفاده از کرم آبرسان

استفاده از کرم آب‌رسان در هر سنی مفید است و از عوارض پوستی جلوگیری می‌کند، اما استفاده از آن پس از 30 سالگی ضروری‌تر به نظر می‌رسد؛ زیرا  در سنین بالاتر، بدون اقدامات به‌موقع مراقبتی، پوست دیگر آن طراوت و شادابی سابق را نخواهد داشت. پس مصرف محصولاتی مثل آب‌رسان ژوت مرطوب‌کننده قوی برای حفظ سلامتی و زیبایی در این سنین بسیار حیاتی است.

 

معرفی سه آبرسان خوب بازار!

اگر انتخاب یک آب‌رسان خوب در میان برندهای گوناگون باعث سردرگمی شما شده است در این بخش با ما همراه باشید تا به بررسی ویژگی‌های آب‌رسان سه برند معتبر بازار بپردازیم:

 

آبرسان الارو برای خشکی پوست

استفاده از کرم آبرسان الارو برای خشکی پوست پیشنهاد خوبی به‌حساب می‌آید زیرا فرمولاسیون این محصول به‌گونه‌ای انجام‌شده که تأثیر آن در مدت کوتاهی مشهود خواهد شد. این محصول ضدحساسیت بوده و علاوه بر خاصیت آب‌رسانی و مرطوب‌کنندگی، خواص آنتی‌اکسیدانی داشته و به تغذیه پوست نیز کمک می‌کند.

 

آبرسان نوتروژینا

آب‌رسان نوتروژینا از محصولات یک برند امریکایی بوده و در مدل‌ها و انواع مختلفی به مصرف‌کنندگان ارائه می‌شود. کرم آب‌رسان نوتروژینا حاوی عصاره‌های گیاهی است و برای خشک‌ترین پوست‌ها تا چرب‌ترین آن‌ها راه‌حل خوبی در نظر دارد. در میان کرم‌های آب‌رسان این برند می‌توان بسته به نیاز خود محصولاتی یافت که علاوه بر تعادل رطوبت پوست دارای خاصیت جوان‌سازی، ضدترک، ضدپیری و تسکین‌دهنده نیز باشند. برای خرید آبرسان نوتروژینا از مو تن رو کافی است به وب‌سایت تخصصی موتن رو سری بزنید.

 

 

6

آبرسان ژوت مرطوب کننده قوی

کرم آبرسان، ژوت مرطوب کننده قوی در میان محصولات مشابه خود به شمار می‌رود. بافت سبک این محصول و جذب به نسبت سریع آن احساس سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند و نرمی خوبی را به پوست می‌دهد. ویتامین‌ها، عصاره روغن زیتون و آلوئه ورا ازجمله ترکیبات مؤثر این محصول هستند که به لطافت و تعادل رطوبت پوست کمک زیادی می‌کنند.

 

خرید کرم آبرسان از فروشگاه تخصصی موتن رو

اولین و مهم‌ترین نکته در خرید محصولات آرایشی و بهداشتی، این است که محصول موردنظر خود را فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید. وب‌سایت موتن رو یکی از جاهایی است که می‌توان با اطمینان از اصالت کالا انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی پوست و مو را تهیه کرد. برای این کار تنها با چند کلیک ساده می‌توانید فهرست انواع و اقسام برندهای خوب بازار را بررسی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید خود را انجام دهید.

 

کلام آخر

در این مطلب سعی شد تا نکات مهم در مورد استفاده صحیح از کرم آب‌رسان به‌عنوان یکی از مهمترین اقدامات مراقبتی پوست شرح داده شود. امیدواریم با مطالعه این مطلب اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کرده باشید.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر