کد خبر: 132764
A

کشف بزرگ معاون اجرایی رئیسی درباره معضلات تهران/ حوزه بهداشت و درمان که یکی از عمده‌ترین نیازهای استان تهران است

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: یافته‌های ما حاکی از آن است که عمده مسائل استان تهران برمی‌گردد به حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست، آموزش، انرژی، بهداشت مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی که متناسب با آن‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی تصویب شده است.

کشف بزرگ معاون اجرایی رئیسی درباره معضلات تهران/ حوزه بهداشت و درمان که یکی از عمده‌ترین نیازهای استان تهران است

به گزارش دیده بان ایران, صولت مرتضوی طی سخنانی در جلسه شورای اداری استان تهران با بیان این‌که «در استان تهران بازدیدهایی از سوی رییس‌جمهوری انجام شده است»، اظهار کرد: مصوبات سفر بر اساس مسئله‌شناسی هر استان صورت می‌گیرد و قبل از سفر، همکاران ما در استانداری و ستاد معاونت اجرایی، عمده مسائل استان را شناسایی می‌کنند.

وی افزود: یافته‌های ما حاکی از آن است که عمده مسائل استان تهران برمی‌گردد به حمل و نقل و ترافیک، محیط زیست، آموزش، انرژی، بهداشت مسائل فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی که متناسب با آن‌ها، طرح‌ها و پروژه‌هایی تصویب شده است.

وی یادآور شد: ما با ۲۷ دستگاه اجرایی توافق داشته‌ایم و اولویت اول توافقات‌مان اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در این راستا در حوزه زیربنایی ۳۵ طرح و در حوزه صنعت هم ۴ طرح در نظر گرفتیم و برای ساماندهی لکه‌های صنعتی استان تهران پیگیری‌های در حال انجام است. همچنین در حوزه رفاه اجتماعی ۳۰ طرح را برای اجرا در نظر داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهوری اظهار کرد: در حوزه بهداشت و درمان که یکی از عمده‌ترین نیازهای استان تهران است، برای بیمارستان‌های نیمه‌تمام سطح استان منابع در نظر گرفتیم و تخت‌های بیمارستانی بسیاری تا پایان سال به مجموعه تخت‌های بیمارستانی استان اضافه خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: همچنین در حوزه آب و خاک و کشاورزی ۱۱ طرح و در حوزه اشتغال هم طرح‌هایی را داریم و در امر ازدواج نیز ۶۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است که به مرور پرداخت می‌شود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر