کد خبر: 18709
A
قاضی زاده هاشمی:

طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت را رو سفید کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت در دوران فعالیت دولت تدبیر و امید، وزارت بهداشت را در پیشگاه مردم رو سفید کرد.

 طرح تحول نظام سلامت وزارت بهداشت را رو سفید کرد

دیده بان ایران - سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در سفر به کرمانشاه افزود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون اقدام های خوبی در عرصه بهداشت و درمان استان کرمانشاه انجام شده است.
وی با اشاره به رشادت های مردم کرمانشاه در هشت سال دفاع مقدس، گفت: اگر بخواهیم امنیت کشور به خوبی تامین شود، باید به این استان بیشتر توجه کنیم، زیرا مردم این منطقه مرزبانان کشور هستند و از ایران اسلامی در مقابل تهدیدها دفاع می کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه محرومیت در استان کرمانشاه مزمن شده است، گفت: بخشی از این محرومیت مربوط به مدیریت ها در داخل استان است، به عنوان مثل اگر پیش تر به حوزه بهداشت توجه می شد، وضعیت بهتر از امروز بود.
قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه پیشرفت استان کرمانشاه نیاز به یک همت همه جانبه دارد، اظهارداشت: خوشبختانه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به دنبال حل مشکلات مردم این منطقه هستند.
وی با بیان اینکه هنوز در کشور طرح آمایش اجرا نشده است، عنوان کرد: امیدواریم اولویت های هر استان از کشور برای توسعه آن مشخص و راهکارهای پیشرفت نیز طراحی شوند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: در این راستا دانشگاه های کرمانشاه باید به رشته های مورد نیاز استان برای توسعه توجه کنند.
قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: در استان کرمانشاه زمینه های بسیاری برای توسعه وجود دارد و استقبال خوبی نیز برای پیشرفت دیده می شود.
وی با بیان اینکه استان کرمانشاه با معضل مهاجرت جوانان رو به رو است، گفت: افراد برای مهاجرت حق دارند؛ باید دید که در چند سال گذشته ما در حوزه خدمات چه کاری انجام داده ایم که زمینه مهاجرت را فراهم کرده است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه کارهای خوبی در استان کرمانشاه در حوزه درمان انجام شده است، گفت: دولت با وجود تمام گرفتاری هایی که در سال های گذشته داشته اقدام های خوبی انجام داده است.
هاشمی ادامه داد: یکی از مشکلات درمانی در این استان، کمبود فضای درمانی و پزشکان متخصص در فضای شهری محسوب می شود که برای برطرف کردن آن باید تلاش کرد.
وی عنوان کرد: به طور قطع شرایط سوریه و عراق به این شکل باقی نخواهد ماند و استان کرمانشاه می تواند نقطه امید کشور برای توریسم سلامت باشد.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از صحبت های خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: به طور قطع مردم کرمانشاه همچون گذشته با حضور پررنگ خود پای صندوق های رای حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد.

 

 

منبع: ایرنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر