کد خبر: 51439
A

کمیسیون بهداشت قهوه‌خانه‌ها را اماکن عمومی تشخیص داد/ استعمال دخانیات در قهوه‌خانه‌ها دیگر جایز نیست

یک عضو کمیسیون بهداشت گفت: در جلسه امروز در مورد کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نظر کمیسیون این بود که قهوه خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی به عنوان اماکن عمومی تلقی می‌شوند و استعمال دخانیت در این اماکن جایز نیست.

کمیسیون بهداشت قهوه‌خانه‌ها را اماکن عمومی تشخیص داد/ استعمال دخانیات در قهوه‌خانه‌ها دیگر جایز نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ منوچهر جمالی درباره جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت دو موضوع بررسی کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات و بررسی طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختماهی در دستور کار امروز کمیسیون بهداشت قرار داشت.

وی تصریح کرد: در موضوع کلیات طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱ ماده ۱۳ جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات نظر کمیسیون این بود که قهوه‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های سنتی به عنوان اماکن عمومی تلقی می‌شوند و استعمال دخانیت در این اماکن جایز نیست.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان درباره طرح اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختماهی هم گفت: قرار بر این شد که کارگروهی مشتمل بر اعضای کمیسیون بهداشت و درمان و سازمان تامین اجتماعی و... تشکیل شود تا ابعاد این موضوع را با جزئیات بیشتری مورد بررسی قرار داده شود./ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر