کد خبر: 52128
A

درمان بدترین عفونت ها با آب زردچوبه + روش تهیه

درمان عفونت های دستگاه دفع ادرار و کلیه ها ، دندان و لثه ، گلو و معده و... از آنتی بیوتیک طبیعی استفاده کنید که با استفاده از مواد اولیه بسیار قوی در خانه تهیه می شود.

درمان بدترین عفونت ها با آب زردچوبه + روش تهیه

دیده بان ایران : به کمک این مقاله ما آنتی بیوتیک طبیعی را به شما معرفی خواهیم کرد که به وسیله آن با عفونت های بدنتان مبارزه کنید برای اطلاع از چگونه آماده کردن این آنتی بیوتیک، ادامه این بخش از سلامت  دیده بان ایران  را ملاحضه نمایید.درمان عفونت

 

دستورالعملی که ما در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد تاکنون یکی از بهترین آنتی بیوتیک ها برای مبارزه با عفونت ها بوده است و یا می شود گفت بهترین درمان برای مبارزه با عفونت ها می باشد.

این دستورالعمل مخصوص آن دسته از افرادی می باشد که میخواهند سیستم ایمنی قوی داشته باشد و به وسیله آن بتواند که در برابر تمامی بیماری ها دفاع کنند.

از این آنتی بیوتیک برای درمان و مقابله با انواع قارچ ها یاد می شود که خواص ضد ویروسی بی نظیری دارد امروزه یک عادت شده است زمانی که ما بیمار می شویم یا بدنمان عفونت می کند به سرعت به دکتر مراجعه میکنیم تا با داروهای شیمیایی آن را درمان کنیم.

در این مقاله به شما چگونه فراهم کردن آنتی بیوتیکی که با استفاده از آن به هیچ یک از داروهای شیمیایی نیاز ندارید ، را آموزش خواهیم داد ، اگر می خواهید یاد بگیرید مطالب زیر را بخوانید.

مواد لازم برای تهیه آنتی بیوتیک برای درمان عفونت :

  • 2 قاشق آب زرد چوبه
  • 2 قاشق ترب کوهی رنده شده
  • زنجبیل  1/4 فنجان
  • 2 عدد فلفل تند
  • پیاز خرد شده 1/4 فنجان
  • سرکه سیب  700 میلی لیتر

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر