کد خبر: 62102
A

تخلیه بیمارستان سوسنگرد / انتقال 20 بیمار به اهواز

معاون درمان وزیر بهداشت با اشاره به وضعیت ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل‌زده کشور و همچنین نگرانی این وزارتخانه درباره خوزستان، گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی از جهت خدمات درمانی نداشتیم و تنها بیمارستان سوسنگرد را تخلیه کردیم و حدود ۲۰ بیمار آنجا را به اهواز انتقال دادیم.

تخلیه بیمارستان سوسنگرد / انتقال 20 بیمار به اهواز

به گزارش دیده بان ایران، قاسم جان‌بابایی با اشاره به نحوه ارائه خدمات درمانی در مناطق سیل‌زده لرستان و خوزستان، گفت: دیروز حدود ۳۰ دستگاه آمبولانس به خوزستان اعزام کردیم. زیرا در حال حاضر معضل و نگرانی اصلی‌مان خوزستان است و در سایر مناطق مشکل حادی نداریم. البته در پل‌دختر هم با مشکلاتی مواجه بودیم که با کمک نیروهای محلی رفع شد و در حال حاضر نیروهای محلی خدمات درمانی را ارائه می‌دهند. البته ما آماده‌باش هم داده‌ایم و در کل کشور هم پزشکان اعلام آمادگی کرده‌اند و حتی تعدادی هم برای ارائه خدمت به پل‌دختر رفته‌اند.

وی افزود: کار اصلی‌مان در خوزستان است. بر همین اساس دیروز ۳۰ دستگاه آمبولانس به آنجا اعزام شد و یک بیمارستان صحرایی هم ایجاد شده است. امروز هم دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به خوزستان اعزام شد تا در صوت بروز سیل و ایجاد شرایط سخت‌ بتوانند خدمت‌رسانی کنند. همچنین ۴۰ نفر کادر پزشک و پرستار نیز به خوزستان اعزام شدند.

معاون درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر خدمات درمانی در خوزستان ارائه می‌شود و حتی بیمارستان‌های ما هم کاملا فعال هستند. بنابراین در حال حاضر نگران ارائه خدمت نیستیم، بلکه نگران این هستیم که آب وارد مراکزمان شود و بالا بیاید. البته خوشبختانه تاکنون مشکلی نداشتیم و فقط بیمارستان سوسنگرد را تخلیه کردیم و حدود ۲۰ بیمار  آنجا را به اهواز انتقال دادیم.

جان‌بابایی با بیان اینکه در ایلام هم شرایط مناسب بود، ادامه داد: ما تمام بیمارستان‌های ایلام را مورد بازدید قرار دادیم و مشکلی از نظر ارائه خدمات درمانی وجود نداشت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر