کد خبر: 65127
A

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور: خیرین بخش سلامت ۶ هزار میلیارد تومان به مجمع خیرین کمک کردند

سید محمد طباطبایی در نشستی که پیش از ظهر امروز در دفتر مجمع خیرین سلامت به‌منظور تبیین اقدامات این مجمع برگزار شد گفت: خیرین بخش سلامت در ۱۰ سال گذشته بالغ‌ بر ۶ هزار میلیارد تومان به مجمع خیرین کمک کردند.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور: خیرین بخش سلامت ۶ هزار میلیارد تومان به مجمع خیرین کمک کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ سید محمد طباطبایی در نشستی که پیش از ظهر امروز در دفتر مجمع خیرین سلامت به‌منظور تبیین اقدامات این مجمع برگزار شد گفت: خیرین بخش سلامت در ۱۰ سال گذشته بالغ‌ بر ۶ هزار میلیارد تومان به مجمع خیرین کمک کردند.

وی افزود: اگر سبک زندگی مردم اصلاح شود، هزینه‌های درمانی کاهش می‌یابد و به همین دلیل مجمع خیرین در این حوزه برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است؛ تلاش کردیم در بحث فشارخون در خط اول این مشارکت قرار بگیریم و در یک سال گذشته به موضوع سبک زندگی و فشارخون و دیابت ورود پیدا کرده‌ایم تا با آموزش‌هایی که به مردم می‌دهیم از آمار ابتلا به این بیماری‌ها بکاهیم، هرچند که به غربالگری سرطان نیز توجه ویژه داشته‌ایم.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور با تأکید بر اینکه فعالیت شورای زنان مجمع خیرین سلامت نیز بسیار چشمگیر بوده است از افتتاح دو مرکز توسط خیرین سلامت خبر داد و افزود: افتتاح مرکز جامع سلامت نادر و پایگاه سلامت شهید بهشتی را در این ماه در دستور کار خود داریم.

طباطبایی افزود: درمانگاه تخصصی نیز پس از پایان ماه مبارک رمضان در بیمارستان شریعتی افتتاح می‌شود. این مرکز  در ۵ طبقه و با هزینه بیش از یک میلیارد تومان احداث می‌شود.

وی تصریح کرد: بحث پژوهش و پیش‌گیری نیز برای ما بسیار مهم است و در تلاش هستیم وارد این حوزه شویم تا از سختی‌های درمان بکاهیم.

معاون مشارکت‌های مردمی و رسانه مجمع خیرین سلامت کشور اضافه کرد:‌ افرادی که مایل به کمک به خیرین سلامت هستند می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره‌ حساب ۵۵۵۵۵ بانک صادرات واریز کنند.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر