کد خبر: 67274
A

استیضاح “ وزیر بهداشت ” در مجلس کلید خورد

اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در ۷ محور تدوین شده است. وی درباره محور‌های این طرح، ادامه داد: ضعف مدیریتی وزیر بهداشت، کاستی‌ها در روند اجرای طرح تحول سلامت، ضعف موجود در اجرای طرح پزشک خانواده، عدم اجرای طرح پرونده الکترونیک، ضعف موجود در بحث هتلینگ بیمارستانی، خارج شدن پزشکان متخصص از مناطق محروم و هرج و مرج در واردات دارو از محورهای این طرح است.

استیضاح “ وزیر بهداشت ” در مجلس کلید خورد

به گزارش سایت خبری و تحلیلی دیده بان ایران ؛ اسدالله عباسی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از کلید خوردن طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان در مجلس خبر داد و گفت: این طرح در ۷ محور تدوین شده است.

وی درباره محور‌های این طرح، ادامه داد: ضعف مدیریتی وزیر بهداشت، کاستی‌ها  در روند اجرای طرح تحول سلامت، ضعف موجود در اجرای طرح پزشک خانواده، عدم اجرای طرح پرونده الکترونیک، ضعف موجود در بحث هتلینگ بیمارستانی، خارج شدن پزشکان متخصص از مناطق محروم و هرج و مرج در واردات دارو از محورهای این طرح است.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس اضافه کرد:این طرح تدوین شده روز یکشنبه هفته آینده پس از جمع‌آوری امضاء برای طی شدن روند قانونی تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس خواهد شد./ تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر